Oslo_Energi Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Kjøpte et skjermkort av PCMAX for et år siden, og for ca. en måned siden sluttet 3D-delen av det å virke. Har siden dette skjedde forgjeves forsøkt å få kontakt med dem for support. Jeg har sendt dem e-mail flere ganger, uten å få svar. Jeg har forsøkt å ringe dem - forgjeves. Fant akkurat ut gjennom opplysningen at telefonnummeret deres gikk ut 29.07. Butikken er aldri åpen. Begynner å bli temmelig forbanna, og synes i det minste de kunne ha anstendighet til å informere om situasjonen på nettsidene sine. Nå lurer jeg på om de eksisterer lenger... Halvor Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 har du sjekka nettsiden dems a? hvis den er nede ville jeg gjetta på at dem er borte, og hvis den er der men du ikke får svar så er dem enten nede (med utrolig dårlig informasjonsdeling til brukere) eller at dem har dårlig support. Either ways hadde jeg ikke handla hos dem mer... Lenke til kommentar
It's me Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Nå lurer jeg på om de eksisterer lenger... Sånn halveis. Bare rot og tull, og det er vel bare snakk om tid før de blir erklært konkurs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå