wasco Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Flere som har vært ute og tatt bilde av den lave kvelds sola ser jeg Et enkelt og greit komp. Men jeg blir litt forvirret av vannlinja. Den heller sterkt mot venstre og skaper en illusjon av at hele bildet heller, uten at jeg vet om dette er en illusjon, eller virkelighet. Her kunne du fått et bedre komp med et kutt i toppen, og selvsagt ville jeg klonet vekk de ledningene som går tverss over bildet. Men jeg vet at du ikke har mulighet til å klone i det redigeringsprogrammet du bruker - så den er unskyldt Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Godt dempet lys.vannlinjen ja...perspektiv skeivhet kalles det,og skulle du rettet den her måtte du fjernet stolpen så ikke den stod i 45grader mot høyre. Ville kanskje markert grusveien å justert ned saturastion så blåstikket ble borte? Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 13. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2011 Til Wasco og Jan Erik. Vannlinsjen er nok litt illusjon for den ser faktisk slik u fra dette stedet. Stolpe- må jo ha med skilte med No Camping. Ellers er dette mest en prøve hvor mye picsler jeg kan legge inn på den nye side. Takk for kommentarene kara. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg