Myklebust89 Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Noen som har en bra metode for å legge opp nyheter på hjemmesiden sin? ikke sånn globale nyheter, men nyheter for hjemmesiden! Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Cutenews Funker topp og trenger ikke mysql. Brukere og kommentarer og masse annet stuff. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Jeg driver og skriver et slev for tiden. Det er ikke veldig vanskelig. Dette er faktisk mitt aller første PHP-prosjekt. Siden jeg har bestemt meg for å *kunne* PHP før jeg utvider til mySQL bruker jeg bare textfiler til å skrive nyhetene i. Så inkluder jeg disse på forsiden. Fungerer ganske alright, selv om filbehandlig er et helvete i PHP Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 1. august 2003 Forfatter Del Skrevet 1. august 2003 Jeg fant et jeg likte, CuteNews, men når jeg skal gå inn på ...../cutenews/index.php kommer denne error'en : Parse error: parse error, expecting `T_CONSTANT_ENCAPSED_STRING' in /host/l/e/p/p/o/r/lepsoy.port5.com/cutenews/index.php on line 21 Hva kan være galt? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Åpne den filen som det vises til da og finn den linjen. Så kan du paste den her for oss. Og gjerne også linjen ovenfor Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 1. august 2003 Forfatter Del Skrevet 1. august 2003 Linje 21 : require_once("./skins/${config_skin}.skin.php"); Hva er galt? jeg tror at det skal ligge der da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå