Gå til innhold

Anti rasistenes sanne ansikt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Minner om noe jeg opplevde her. Noen afrikanske og albanske unger som pressa seg inn på en buss slik at ei eldre dame nesten smalt i bakken (jeg stod heldigvis bak og klarte å ta i mot henne). Drittungene gikk videre uten at noen gjorde no.

Jeg var i New York City igår og opplevde noe annet. Jeg var i en heis med 5 norske turister og to menn fra Pakistan. To av de norske hadde som typisk norsk drukket for mye alkohol og skapte fyllebråk i heisen med de to skremte pakistanere. Heldigvis stoppet heisen før de norske tullinger hadde skadet noen. Jeg måtte si tl pakistanere at de var norske og nordmenn ofte drikke for mye men for det meste ikke skader noen slik at de forsto at en bør ikke dømme et helt land pga noe tullinger eller drittunger.

Ellers er NYC en av de mest intersannte byer i verden etter min mening, ikke minst pga av multikulturelle samfunn. Alle etniske grupper er representert og har forandrer hvert år pga det er alltid et nytt bølge av innvandrer fra forskjellige land. Norske og Irske i 1900 og asiatiske og meksikansk idag. Det som jeg kan sier er at det typiske New York kulturen forandrer ikke i hovedsak, bare i farvene og detaljene.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg var i New York City igår og opplevde noe annet. Jeg var i en heis med 5 norske turister og to menn fra Pakistan. To av de norske hadde som typisk norsk drukket for mye alkohol og skapte fyllebråk i heisen med de to skremte pakistanere. Heldigvis stoppet heisen før de norske tullinger hadde skadet noen. Jeg måtte si tl pakistanere at de var norske og nordmenn ofte drikke for mye men for det meste ikke skader noen slik at de forsto at en bør ikke dømme et helt land pga noe tullinger eller drittunger.

Fascinerende hvordan vi alltid henviser til oss selv som tullinger, drittunger, typisk norsk=fyllebråk...

Det er som om vi har en implementert tvang til å rakke ned på oss selv..

Det er rasisme... og du burde motta dagsbøter inntil du er hjernevasket tilbake igjen^^

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg er ikke norsk og har ikke janteloven i mitt blod. Mitt poeng er at tullebukker finnes i alle land og kulturer og at det er ignorante å dømme en hel kultur og befolkning pga noe få personlig erfaringer.

Kulturen du finner i new York finnes ikke i andre steder i USA for eksempel. Folk fra midtvesten liker ikke særlig typiske nyc folk og Tromsø kulturen er annerledes enn Oslo kulturen

Lenke til kommentar

Hvite mennesker gjorde USA stort. Få det inn i hodet ditt.

Gutten må åpenbart ha et svært lavt selvbilde, siden han går rundt og er stolt av bragder han ikke har vært med på selv. Han er stolt av dem fordi de hadde samme hudfarge som han selv! LOL.

LAVMÅL, Gutten!

• Liker 3
Lenke til kommentar

USA er et fullstendig forskjellig land fra Norge og kan ikke sammenlignes.

Det er grunnen til at verdens best land stempelet er egentlig tåpelig, men mange Nordmen tror på det selv om mange har ikke bodd i andre land.

Norge er et bra land, men det er mange områder Norge er langt ifra verdens beste. Helse og veier for eksempel.

Hva er det som har gjort vestlig sivilisasjon såpass stor og sterk om ikke vår velsignede rase?

Hvis du er så opptatt av rase burde du hylle jødene, og særlig askenasijødene, som er den mest intelligente og produktive rasen på jorda.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke norsk og har ikke janteloven i mitt blod. Mitt poeng er at tullebukker finnes i alle land og kulturer og at det er ignorante å dømme en hel kultur og befolkning pga noe få personlig erfaringer.

Og hvis fulle, tilreisende Nordmenn som banket opp folk i heiser var et problem i New York, ville jeg hatt full forståelse for at de ikke ønsket å bli tilsendt flere. Det er ikke snakk om å "legge alle under én kam", men å verne sine egne ovenfor trusler fra alskens utgrupper.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Hvis du er så opptatt av rase burde du hylle jødene, og særlig askenasijødene, som er den mest intelligente og produktive rasen på jorda.
Masseslakt, manipulasjon og crowd-control er en merkelig gjenspeiling av intelligens og produksjon, spør du meg. Men for all del, vi bor jo i vesten, så da må vi vel tenke som en gjennomsnittlig vestlig borger også. Du vet, de som doper seg på rasstappen Murdochs Fox News og sånt.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Masseslakt, manipulasjon og crowd-control er en merkelig gjenspeiling av intelligens og produksjon, spør du meg. Men for all del, vi bor jo i vesten, så da må vi vel tenke som en gjennomsnittlig vestlig borger også. Du vet, de som doper seg på rasstappen Murdochs Fox News og sånt.

Det er jo noe som heter survival of the fittest da... Og det er jo liten tvil om at deres skaperkraft er stor selv om det også følger litt grums med på kjøpet...

Blir for dumt å kun fokusere på det negative...

Lenke til kommentar
Hva er det som har gjort vestlig sivilisasjon såpass stor og sterk om ikke vår velsignede rase?

Hva gjorde andre sivilisasjoner store og sterke tidligere, da Europa var en liten primitiv pissemaur?

Kan det ha noe med tilfeldigheter, tilgang til ressurser, osv. å gjøre?

Kapitalisme og et gjeld system er jo noe ^^

Du kan da umulig bruke den latterlige tullefilmen Zeitgeist som kilde?

Lenke til kommentar
Kapitalisme og et gjeld system er jo noe ^^

Du kan da umulig bruke den latterlige tullefilmen Zeitgeist som kilde?

Tull deg selv.. Zeitgeist er fantastisk <3

Zeitgeist er full av faktafeil, løgner og manipulerende sludder. Mulig man trenger et minimum av kunnskap og evne til rasjonell tekning for å se det, da men...

Lenke til kommentar

Hva synes du om for eksempel Fox News, da? Kanskje verdens mest kjente nyhetskanal. Full av faktafeil og manipulerende sludder.

At Zeitgeist ikke passer inn i din kapitalpushende fantasiverden gjør ikke filmene mindre reelle. Og ikke minst tusen ganger mer idealistiske enn Murdoch-styrt oppgulp.

Endret av Magnusjs
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...