Gå til innhold

Anti rasistenes sanne ansikt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er rasisme for deg?

Hva er rasisme for deg?

Å undertrykke urbefolkningen i et land.

Er det galt å undertrykke urbefolkingen?

Er det galt å dømme et individ pga sin tilhørighet til en eller annen gruppe istedenfor sin oppførsel?

Lenke til kommentar

Hva er rasisme for deg?

Hva er rasisme for deg?

Å undertrykke urbefolkningen i et land.

Er det galt å undertrykke urbefolkingen?

Er det galt å dømme et individ pga sin tilhørighet til en eller annen gruppe istedenfor sin oppførsel?

Nei det er kjempebra! Bare spør indianerne og aborginerne!

Frykter du haier? Hvorfor? Massevis av haier som ikke angriper mennesker vet du.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Meldte meg ut av SOS Rasisme etter jeg fant ut hvor korrupt og jævlig den organisasjonen er. (lenge siden, ung og dum som ble med) Jeg så ALDRI at vold mot Nordmenn ble nevnt i avisen som heter "Antirasisten", bare om stakkars innvandrere som kommer fra et ille sted.

Var det ikke Blitz/SOS Rasisme som banket op Stanislav utenfor Rockefeller fordi han KAN VÆRE rasist?

Kvalmt.

Endret av Northern
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg er antirasist!

Da er vi to, har vært medlem i SOS Rasisme i 5-6 år.

Vi er to konebankere begge 2.

Er du medlem av SOS Rasisme er du ikke an anti-rassist da er du en kommunist. Det er det den organisasjonen er. Det er bare en front for "tjen folket". Og de drar inn masser av penger i statsstøtte på massiv medlemsjuks.

Veldig fin org du støtter............ :roll:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nei det er kjempebra! Bare spør indianerne og aborginerne!

De som er overlegen ikke bryr seg om hva mindreverdige raser mener. Det er best de ikke proever aa blande seg med de overlegne raser.

Frykter du haier? Hvorfor? Massevis av haier som ikke angriper mennesker vet du.

Haiene angriper de fleste mennesker fordi de blir forvirret eller foeler seg truet. Mennesker, gjoer det for mindre moralske grunner, saerlig det nordiske rasen i viking tider. Hadde jeg bodd paa den tiden ville jeg frykter vikinger mer enn haier.

Lenke til kommentar
Integrering har feilet totalt i Norge. I Sverige også. Bare se på Malmø, hvor jøder ikke en gang kan gå i gatene uten å bli angrepet av muslimer.
I Oslo må også jøder skjule hvem de er for ikke å bli angrepet på gaten.

Har selv sett voksne "anti-rasister" som her angrepet og skremt jødiske barn i Oslo.

Og slik ble det seende ut i Oslos gater den ene gangen "Israels venner" ønsker å bruke sin rett til fri tale som enkelte påstår vi fortsatt har i Norge:

http://www.youtube.com/watch?v=pbZpxj_HWyI

• Liker 3
Lenke til kommentar

Meldte meg ut av SOS Rasisme etter jeg fant ut hvor korrupt og jævlig den organisasjonen er. (lenge siden, ung og dum som ble med) Jeg så ALDRI at vold mot Nordmenn ble nevnt i avisen som heter "Antirasisten", bare om stakkars innvandrere som kommer fra et ille sted.

Var det ikke Blitz/SOS Rasisme som banket op Stanislav utenfor Rockefeller fordi han KAN VÆRE rasist?

Kvalmt.

Ikke vær så sikker på at du er strøket fra deres medlemslister. De bruker deg sikkert fortsatt for å få bidrag.

Revisorrapport: Halvparten visste ikke de var medlem i SOS Rasisme

For det er vel ingen som oppriktig tror på at SOS rassisme har 40 000 reelle medlemer i Norge? Dette raker de inn nesten 5 millioner kroner i statsstøtte på i året. Og det er vel også ganske avslørende at nesten alle deres medlemer er registrert som personer under 26 år.

Endret av flesvik
Lenke til kommentar

Den har jeg sett før. Og igjen lurer jeg på, hvordan vet vi at den hendelsen var rasistisk motivert, og ikke bare blind vold? Hvordan vet vi at hudfargen var motivet? Det bevises nemlig ikke i videoen, de bare påstår det. Og utifra den løse påstenden, generaliserer man det til å gjelde hele befolkningen, og samtlige antirasister! Ingen kan ta noe sånt seriøst.

Hvis offeret er farget, er det alltid rasisme.

Hvis det er et hvitt offer, er det bare blind vold og aldri rasisme.

Så enkelt?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Idag opplevde jeg igjen noe som hadde passet like godt her som videoen fra Frankrike:

To afrikanske damer presser seg inn i en full buss med barnevogn som rambukk. En gammel norsk man og hans kone med rulator klarer ikke flytte seg raskt nok så de to damene går til angrep. De som sitter nærmest tør ikke gripe inn.

Enda en perfekt dag i Oslos multietniske paradis.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Minner om noe jeg opplevde her. Noen afrikanske og albanske unger som pressa seg inn på en buss slik at ei eldre dame nesten smalt i bakken (jeg stod heldigvis bak og klarte å ta i mot henne). Drittungene gikk videre uten at noen gjorde no.

Endret av Northern
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det har vist seg at jo mer innvandring det er, jo mindre samhold er det i samfunnet.

http://www.dagbladet.no/magasinet/2007/08/10/508443.html

Tragisk ja, men veldig logisk...

Større etnisk mangfold gir større forskjeller som ikke gir folk noen grunn til å samle seg, men heller distansere seg fra hvermansen i gata..

PÅ sikt vil det stabilisere seg, men da vil det nok som du sier være innen den gruppen som er i flertall innenfor sitt område,

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...