Gå til innhold

Anti rasistenes sanne ansikt

Anbefalte innlegg

Hahaha. Slutte å snakke om rase ja, som om det aldri har eksistert.

Hva får vi ut av å snakke om raser? Hva godt kommer det ut av det?

Vist vi hadde sluttet å snakke om raser, og det hadde gjort at rasismen hadde krympet, ergo mindre vold og konflikter.

Ser ingen fordeler med å snakke om raser som overgår dette.

Enig! Vi må alltid dømme folk som individer! Det jeg kjemper mot er at råtne epler på det ene treet får mer oppmerksomhet enn det andre treet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Typisk innøvde "forstelsesfulle" fraser.

Det er ikke vits i å prate om integrering, det er bare et billig ord du har blitt hjernevasket av establisementet til å benytte for å kaste røykteppe over problemaktikken ved å blande forskjellige folkeslag, dette er du selvagt ikke i stand til å se selv fordi at dine meninger ikke en gang er dine egne, men noen du har fått tredd nedover hodet av presse og media i en årrekke.

Integrering ja, la oss fokusere på integrering, la oss gi de flere jobber foran nordmenn, la oss gi de enda flere rettigheter enn nordmenn som har jobbet hardt hele livet, la oss gi de bedre boliger enn nordmenn. Ja, hvor ender egentlig denne "integreringen", når vil sosialistene si at vi har en bra "integrering" ? Svaret er aldri, det vil aldri bli noe tilfredsstilllende "integrering" av den enkle grunn at dette er problemer som er av biologisk natur.

"la oss snakke om individer" herpaderpderp.

Integrering har feilet totalt i Norge. I Sverige også. Bare se på Malmø, hvor jøder ikke en gang kan gå i gatene uten å bli angrepet av muslimer.

Nå er jødene også noe fremmed for norden. Derfor blir det feil å fokusere på deres påståtte "lidelser".

Jødene var de første innvandrerne, det var de som fabrikerte falsk data om at rase ikke eksisterer, det var de som etter deres seier etter andre verdenskrig åpnet porten til Europa for alle andre folkeslag.

Jødene fortjener ikke mye sympati, er det noen som fortjener sympati så er det etniske skandinaver som hver dag må akseptere det å bli ranet, voldtatt og drept pga at forståelsesløse idioter prater om "integrering".

Endret av Gutten fra eventyret
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Så på grunn av at jøder er i et mindretall, så skal ikke de tas på alvor?

Hva med majoriteten? bærer ikke den større tyngde?

Er jødene på noen måte mere verdt?

Hahaha. Slutte å snakke om rase ja, som om det aldri har eksistert.

Hva får vi ut av å snakke om raser? Hva godt kommer det ut av det?

Vist vi hadde sluttet å snakke om raser, og det hadde gjort at rasismen hadde krympet, ergo mindre vold og konflikter.

Ser ingen fordeler med å snakke om raser som overgår dette.

Enig! Vi må alltid dømme folk som individer! Det jeg kjemper mot er at råtne epler på det ene treet får mer oppmerksomhet enn det andre treet.

Jaja, dere vil ha et samfunn av vold og konflikter. Dette skal dere også få.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Verken jøder, muslimer, kristne, ateister, asiatere, afrikanere osv er mer verdt. Både majoritetene og minoritetene skal ha likeverdige rettigheter. Det er den onde spiralen der folk ser ned på andre pga. religion eller etnisk tilhørighet, at problemene i samfunnet starter.

Du ønsker vel å få denne diskusjonen til å dreie seg om muslimer? ikkesant?

Det er mye av grunnen til at jødene og deres fotsoldater har sluppet inn såpass mange muslimer, nemlig den at det skaper en mistro mot dem, noe Israel er dønn avhengig av for sin fortsatte eksistens.

Det finnes forskjellige etnisiteter ja, kall det raser hvis det er det du vil. Da kan man jo kalle rødhårede med fregner for en egen rase også. Poenget er at man skal respektere andre mennesker for det de står for, ikke hvordan de ser ut.

Men hva om enkelte er mere tilbøyelig for en viss type oppførsel og at all statistikk peker mot nettopp dette? skal vi da ignorere det og ofre resten av befolkningen?

Selvsagt ikke, og det komiske er at disse spørsmålene hadde heller aldri vært oppe til debatt om det ikke hadde vært for at enkelte internasjonale krefter har konspirert mot vår rase for å ødelegge den ved å slippe hele Afrika og Asia inn i Europa.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvor du vil henne med denne diskusjonen. Det neste blir vel konspirasjonsteorier om hvordan jødene styrer verdens hemmelige imperium?

For at et samfunn skal fungere, må hatgrupper som ser ned på andre mennesker og grupper, bekjempes. Dette gjelder radikale muslimer, jøder eller reine rasister og nazister.

Lenke til kommentar

Nei vi kan godt diskutere om jøder også, men jeg har ikke sett noen mange problemer fra de i hele mitt liv.

Denne tråden startet jo det hele med en video om rasisme, og dobbeltmoralen hos sosialistiske parti som ikke ville vise en video, nettopp fordi offeret var hvit. Noe som i seg selv er rasistisk.

Man finner rasisme i alle grupperinger. Man finner det i Israel der radikale jøder viser sterkt hat mot muslimer, man finner muslimske grupper som hater jøder, man finner hvite grupper som hater jøder, man finner svarte grupperinger som hater hvite, og så videre. Det er disse radikale hat gruppene som utfører vold og som lager propaganda for sin egen rasistiske/hatende tankegang.

Det er disse gruppene som skaper kvalme i samfunnet og det er disse som bør få skylden for dårlig integrering.

Endret av FrihetensRegn
Lenke til kommentar

Anti-rasiter har faktisk gjort en svært viktig jobb for verdens svarte befolkning

Så nå kan ikke svarte folk gjøre noe for seg selv?

Om du kaller deg selv "antirasist" tror jeg du skal ta et selvinnsiktskurs...

Nekter du for at det finnes rasisme, eller nekter du for at vi må gjøre noe med det?

Jeg liker ikke å kalle meg selv noe som helst. Om det skulle være noe så ville jeg valgt "se-til-helvete-å-oppføre-seg-som-folk"-ist eller "mann-som-etterstreber-saklige-og-grundige-diskusjoner-om-samfunnsrelaterte-problemer"-ist. :roll:

Jeg slutter aldri å bli sjokkert over hvor lite folk faktisk engasjerer hjernen (hvis den er intakt) i slike debatter. Folk har så snevre bilder av virkeligheten og tror at alt kan forenkles og generaliseres.

Lenke til kommentar

Hvis vi hadde holdt innvandring til et minimum, hvis integreringen hadde vært vellykket, hvis vi hadde stilt krav til innvandrerne, hvis vi hadde alle hatt litt mere normal folkeskikk og høflighet overfor hverandre, så hadde vi kunne levd i et tryggere samfunn uten radikale freaks som er godt kvalifisert til psykiatrisk behandling.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Det er et tydelig skille her, det er de som mener at vold mot mennesker pga. deres hudfarge o.l. er verst, og de resterende synes at "tilfeldig" vold/mishandling er verst.

Jeg ser absolutt ikke noe positivt i den eller den andre, det går vel egentlig hvem som er de mest uskyldige ofrene.

Hun frøken som ble voldtatt i en bakgate, eller den personen som blir banket/mishandlet som et resultat av den hudfargen personen er født med.

Problemet mitt her er at rasistiske handlinger utføres av ja, nettopp rasister og at blindvold og mishandling(voldtekt osv) utføres av masse forskjellige personer med ulik bakgrunn og ideologier.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Og folk som er rasister kan ha ulik bakgrunn og ideologier og folk med ulik bakgrunn og ideologier kan være rasister... See? Folk er gal enten de er det ene eller det andre.

Nå skal jeg ut å fiske, jeg skiller ikke mellom pale og makrell, begge skal bli grilla! :cool:

Ja selvfølgelig, men handlingen er rasistisk ettersom de er rasistiske.

Hadde de ikke vært rasistisk hadde heller ikke handlingen hvert der.

Lenke til kommentar

Rasisme er galt alle steder og i alle omstendigheter men majoritet rasen har makten over minoritet rasen i vestlige land og er derfor mer viktig enn omvendt.

Hvis et problem er 50 ganger større enn et annet, mener de fleste at det større problem bør vi prøve å løse først.

Lenke til kommentar

Haha makan til blodrød kommunist gjeng skal man lete lenge etter! Det er bra i det minste Eventyrgutten har vettet i behold!

Anti-rasister skriker alltid høyt hver gang en ikke-hvit er offer for en hvit gjerningsmann, men dersom det er hvite ofre, blir det tyst i gangen.

Lurer på hvorfor... :roll:

Rasisme er galt alle steder og i alle omstendigheter men majoritet rasen har makten over minoritet rasen i vestlige land og er derfor mer viktig enn omvendt.

Hvis et problem er 50 ganger større enn et annet, mener de fleste at det større problem bør vi prøve å løse først.

Hva er rasisme for deg?

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...