Pasi Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=kB53X6yaVg0&feature=player_embedded#at=64 Hurra! Endret 14. juli 2011 av Zeph 5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Fantastisk, du har funnet bevis for at alle anti rasister er egentlig anti hvite voldsmenn. Litt av et oppslag! Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 (video) Her får vi se et eksempel på svarte undermennesker som slår til en hvit kvinne som ikke vil gi dem nummeret hennes. Hurra! Godt jobbet, Nico69. Enda ræva video. Den største feilen av alle er vel kanskje at denne videoen tolker enkelthendelser og enkeltmennesker og bruker dette til å generalisere. Anti-rasiter har faktisk gjort en svært viktig jobb for verdens svarte befolkning, og dersom du og dine mener det er på tide at anti-rasistene skifter hovedfokuset over til hvite mennesker så må dere overbevise dem om det. Det hjelper ikke akkurat at dere kaller svarte for undermennesker, og bare det beviser vel at det fortsatt er behov for å anti-rasisme. En ting skal dere imidlertid ha: det er noe rart med bruken av ordet "rasist". Folk glemmer fort at det kan gå begge veier. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Jeg er antirasist! Da er vi to, har vært medlem i SOS Rasisme i 5-6 år. Vi er to konebankere begge 2. Lenke til kommentar
Populært innlegg FrihetensRegn Skrevet 13. juli 2011 Populært innlegg Del Skrevet 13. juli 2011 Jeg som etnisk norsk har opplevd mer rasisme fra "mørke" utlendinger enn fra noen andre. Det virker som om mange av utlendingene tror at hvis man er norsk, så er man rasist. Man kan jo ikke ha en saklig krangel eller diskusjon med en fra Afrika eller Midtøsten uten å bli kalt rasist. Men jeg skylder hverken på nordmenn eller utlendinger, jeg skylder på alt for mye innvandring med dårlig integrering, skoler og arbeidsplasser med kun nordmenn eller kun utlendinger, politiske organisasjoner som skjuler seg bak arbeid med rasisme (som f.eks. Antirasistisk senter, som er sosialister uten andre mål enn å spre venstreradikale meninger) osv. Er det noe vi må gjøre, så er det å minimere innvandring, integrer de som kommer inn, og sørge for å hindre segregering. Mange innvandrere burde også bli sendt til bygder og landsbygder, som f.eks. til Lofoten får å fiske eller jobbe på en gård eller til Longyearbyen for å jobbe i en kullmine. Da tror jeg vi hadde fått mindre innvandring siden mange ønsker seg til byene for å feste og leve av staten. 11 Lenke til kommentar
Decline Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Den har jeg sett før. Og igjen lurer jeg på, hvordan vet vi at den hendelsen var rasistisk motivert, og ikke bare blind vold? Hvordan vet vi at hudfargen var motivet? Det bevises nemlig ikke i videoen, de bare påstår det. Og utifra den løse påstenden, generaliserer man det til å gjelde hele befolkningen, og samtlige antirasister! Ingen kan ta noe sånt seriøst. 5 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Anti-rasiter har faktisk gjort en svært viktig jobb for verdens svarte befolkning Så nå kan ikke svarte folk gjøre noe for seg selv? Om du kaller deg selv "antirasist" tror jeg du skal ta et selvinnsiktskurs... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Jeg som etnisk norsk har opplevd mer rasisme fra "mørke" utlendinger enn fra noen andre. Det virker som om mange av utlendingene tror at hvis man er norsk, så er man rasist. Man kan jo ikke ha en saklig krangel eller diskusjon med en fra Afrika eller Midtøsten uten å bli kalt rasist. Men jeg skylder hverken på nordmenn eller utlendinger, jeg skylder på alt for mye innvandring med dårlig integrering, skoler og arbeidsplasser med kun nordmenn eller kun utlendinger, politiske organisasjoner som skjuler seg bak arbeid med rasisme (som f.eks. Antirasistisk senter, som er sosialister uten andre mål enn å spre venstreradikale meninger) osv. Er det noe vi må gjøre, så er det å minimere innvandring, integrer de som kommer inn, og sørge for å hindre segregering. Mange innvandrere burde også bli sendt til bygder og landsbygder, som f.eks. til Lofoten får å fiske eller jobbe på en gård eller til Longyearbyen for å jobbe i en kullmine. Da tror jeg vi hadde fått mindre innvandring siden mange ønsker seg til byene for å feste og leve av staten. Amen, brother. Mange innvandrere er direkte rasistiske mot etniske nordmenn (da de tror det bare går en vei), eksempel: Gikk i klassen med en fra Albania, han gikk og kalte oss "Jevla nordmenn" til en hver tid. Vi kunne bare prøve å kalle han "Jevla albaner" :-) Likevel, han slo ALDRI noen, og iallefall ikke av rasistiske årsaker. Lenke til kommentar
Populært innlegg Dufen Skrevet 13. juli 2011 Populært innlegg Del Skrevet 13. juli 2011 VI hadde en somalier i klassen da 9/11 foregikk, som rett ut sa at han likte det. Han hadde vondt resten av uka... 10 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Det er jo noe hakkende galt når man ser på hva som skjer med alle de øst europeiske bandene og andelen voldtekter som skjer av menn med utenlandsk opphav og andelen utlendinger som går på statsstøtte. Ikke alle utlendinger er del i disse gruppene, men det er et problem i samfunnet som må bli gjort noe med. Derfor jeg har meldt meg inn i FRP for å ihvertfall prøve å få ned innvandringen, og stille krav til alle som kommer inn i landet. Ikke mer utopi og fantasiland som SV og AP prøver på. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 (endret) Anti-rasister mener ikke at ikke-hvite skal bli behandles annerledes, men at alle skal bli behandlet likt. Noen ganger går det for langt, men det er ikke forkjemperne sine feil. Vi anti-rasister jobber for å fjerne løgn og bedrageri rundt at alle ikke-hvite er voldelige og bare vil vondt. Vi vil fjerne fordommer og dømme alle mennesker som individer, ikke dele folk opp i raser og gi noen fordeler og ulemper. Det er leit at det ikke er like negativt belastet og sveiset inn at man ikke kan kalle etisk-hvite mennesker for noe stygt, men det kan ikke løses med å tillate å kalle ikke-hvite for noe stygt, det må heller løses på den måten at ingen skal behandles dårlig, hvite eller svarte. Om en svart mann slår ned en hvit kvinne så skal han få konsekvensene sine som et individ, ikke bli satt inn i båsen som ikke-hvit og dermed lage oppstyr over at alle ikke-hvite er voldelige. Det er et dilemma som dessverre er meget reelt, men man kan ikke skylde på at vi vil glorifisere ikke-hvite, for vi "buster" kun myter som har blitt skapt rundt de svarte eller hvite. Det er videoen som ytres på en rasistisk måte, fordi det stiller spørsmålet om dette har noe med rase å gjøre, og det har det ikke. Endret 13. juli 2011 av Gavekort 1 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Jeg syns videoen også viser ganske klart dobbeltmoralen til politiske parti, når han sendte videoen til dem på e-post etter at de sa de ville feste videoen til nettsiden deres. Men når de såg at hun var hvit, så var det plutselig ikke rasistisk lengre. Jeg tror svarte mennesker kan slå en hvit kvinne pga av rasisme akkurat som en hvit mann kan slå en svart kvinne pga. rasisme. Det går begge veier. 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg Gutten fra eventyret Skrevet 13. juli 2011 Populært innlegg Del Skrevet 13. juli 2011 Anti-rasister er stort sett idioter som tror de har en høyere forståelse av moral enn andre og at de på et eller annet vis er mere verd og derfor trenger en plattform for å vise hvor praktfulle og suverene de er. Hjernevaskede tomskaller. Det er absolutt null rotasjon i topplokket på dem, voldelige er de også av den grunn at de tror at de på en eller annen måte har noe større rett i lyset av det de tror er deres moralske overlegenhet. Fullstendig mindreverdige skapninger. 15 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 (endret) Det er en lei dobbeltmoral ja. Jeg sier ikke at jeg er enig med videoen på det området, men det er feil å gi skylden til anti-rasister. Det er vanskelig å få folket med seg om man ytrer seg som en motstander av sorte mennesker, så jeg har sympati for de som ikke velger å legge ut denne videoen under partiet sine sider. Det er en is-mur som har blitt bygget rundt det å være ikke-rasistisk, så om man plutselig prøver å uttrykke seg på en nøytral måte så blir man kanskje tatt for å være rasist. Videoen peker definitivt på at det har noe å gjøre med rasen, og ikke individet. Den eneste måten å fikse dette problemet er å slutte å snakke om raser, og heller snakke om individer. Den mailen som han/hun i videoen skrev hadde tydelig underlagt at det var raser han snakket om, altså at en minoritetsrase ble slått ned av en majoritet, og han spilte på at det hadde noe med undertrykking å gjøre. Hadde han derimot fremmet videoen som en gjeng med usle ungdommer som bruker vold mot en trolig forsvarsløs person, så kunne vi fremmet saken på en mye mer nøytral måte, uten å blande inn disse teite rasene. Denne videoen kan inspirere til å slutte å snakke om disse rasene: http://www.youtube.com/watch?v=z2d2SzRZvsQ Anti-rasister er stort sett idioter som tror de har en høyere forståelse av moral enn andre og at de på et eller annet vis er mere verd og derfor trenger en plattform for å vise hvor praktfulle og suverene de er. Hjernevaskede tomskaller. Det er absolutt null rotasjon i topplokket på dem, voldelige er de også av den grunn at de tror at de på en eller annen måte har noe større rett i lyset av det de tror er deres moralske overlegenhet. Fullstendig mindreverdige skapninger. Et pompøst og overlegent innlegg som påstår hvor pompøse og overlegne anti-rasister er. Slutt å være hyklersk, og gå å lek med resten av patriotvennene dine. Du er latterlig! Endret 13. juli 2011 av Gavekort Lenke til kommentar
Populært innlegg Gutten fra eventyret Skrevet 13. juli 2011 Populært innlegg Del Skrevet 13. juli 2011 (endret) Hahaha. Slutte å snakke om rase ja, som om det aldri har eksistert. Anti-rasistene er de skyldige, de som tror at alt vil bli blandet til en "fin mix" uten at dette skal ha konsekvenser og at "alt skal bli fint" når dette målet er oppnådd. Velvel, tilbake til den virkelige verden, forskjellige grupperinger på norske asylmottak angriper hverandre med kjepper, kniver og kasseroller på grunn av bagateller. Altså disse menneskene takler hverandre dårligere enn vi takler dem, og så tror man altså at dette på et eller annet punkt skal jevne seg ut og paradis på jord skal oppstå? På tide å dra huet ut av ræva og se hvor dette fører hen. Endret 13. juli 2011 av Gutten fra eventyret 10 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Velvel, tilbake til den virkelige verden, forskjellige grupperinger på norske asylmottak angriper hverandre med kjepper, kniver og kasseroller på grunn av bagateller. Altså disse menneskene takler hverandre dårligere enn vi takler dem, og så tror man altså at dette på et eller annet punkt skal jevne seg ut og paradis på jord skal oppstå? Igjen, på igjen med generalisering. Dersom noen tyr til slike konflikter, betyr ikke det at alle gjør det. Men etter alle diskusjonene jeg har sett deg og gjengen i, har dere virkelig hatt problem med å forstå det, så skjønner ikke at jeg gidder å si det engang. Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 ]Et pompøst og overlegent innlegg som påstår hvor pompøse og overlegne anti-rasister er. Slutt å være hyklersk, og gå å lek med resten av patriotvennene dine. Du er latterlig! Jeg har aldri sagt at de er overlegne, bare at de feilaktig tror de er det. Du avslutter med et aldri så lite personangrep også ja, som forventet av de som befinner seg i din leir, det neste fra dere er at dere blir voldelige av dere i stedet for å måte erkjenne at dere har hatt feil hele tiden. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Hahaha. Slutte å snakke om rase ja, som om det aldri har eksistert. Anti-rasistene er de skyldige, de som tror at alt vil bli blandet til en "fin mix" uten at dette skal ha konsekvenser og at "alt skal bli fint" når dette målet er oppnådd. Velvel, tilbake til den virkelige verden, forskjellige grupperinger på norske asylmottak angriper hverandre med kjepper, kniver og kasseroller på grunn av bagateller. Altså disse menneskene takler hverandre dårligere enn vi takler dem, og så tror man altså at dette på et eller annet punkt skal jevne seg ut og paradis på jord skal oppstå? På tide å dra huet ut av ræva og se hvor dette fører hen. Rases eksisterer i den forstand at vi ser annerledes ut, men vi kan ikke begynne å dømme mennesker etter hva andre med likt utseende har gjort. Noen som er svarte gjør noe galt, og noen som er hvite gjør noe galt. Å si at alle hvite gjør noe galt, eller at man skal begynne å forberede seg på at en hvit person kommer til å gjøre noe galt kalles rasisme. Jeg må nesten spørre om du noen gang har sett de gode resultatene som kommer ut av asylmottakene. Du snakker som om det ikke eksisterer. Jeg har blitt slått ned av en person med pakistansk bakgrunn. Skal jeg fortelle deg noe? Jeg har også blitt slått ned av en som var fullstendig etisk norsk. Det er ikke noe som heter forskjell mellom raser (for utenom noen små fysiske forskjeller), det er forskjell mellom kulturer og hvordan de blir tatt imot av et annerledes miljø. Det er sant at de fleste voldtekter blir utført av mennesker fra Somalia, men løsninger er ikke å påstå at alle Somaliere er voldtektsmenn, for det er en knøttliten brøkdel som faktisk utfører slike handlinger, og de utfører nettopp dette fordi de får et kultursjokk. Derfor er integrering løsningen, og slutte å snakke om hudfarge eller rase, heller kultur og individ. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Hahaha. Slutte å snakke om rase ja, som om det aldri har eksistert. Hva får vi ut av å snakke om raser? Hva godt kommer det ut av det? Vist vi hadde sluttet å snakke om raser, og det hadde gjort at rasismen hadde krympet, ergo mindre vold og konflikter. Ser ingen fordeler med å snakke om raser som overgår dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå