Occi Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 (endret) Hei Prøvde å finne ut hvordan man kunne sette på autorefresh på Mine Innlegg-siden i Firefox og kom dermed over Page Info som viser hvor mange sidevisninger jeg har på Mine Innlegg, som var hele 3,174! Trenger vel ikke forklare at jeg spammer F5. Så; hva er deres sidevisninger på Mine Innlegg? Slik gjør du (firefox) Gå til Mine Innlegg - Høyreklikk på bakgrunnen - Page Info/Sideinfo - Security/Sikkerhet - "Have I visited this page prior to today" Det finnes javascripts til Opera om man vil oppnå lignende info. Spør så kan jeg se om jeg finner scriptet. Edit: Tenkte ikke på at den viser sidevisninger for hele diskusjon.no, og ikke bare Mine Innlegg. Endret 13. juli 2011 av Occi Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 (endret) Står 17,035 hos meg. edit: viser ikke denne antall besøk på nettstedet diskusjon.no totalt, ikke bare Mine Innlegg? Det samme tallet vises uansett hvor på forumet jeg er. Endret 13. juli 2011 av Martin_PS3 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 13. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2011 Damn, det har du sannelig rett i Jaja, får vel endre trådtittelen med en flau edit :\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå