Paulex Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Jobber i ett hektisk og varmt miljø, og jobber med mat etc. så blir nødt til å gå med bukse på jobb. Da snakker vi dongribukse som gjør slik at det blir ganske klam stemining i underlivet. Når jeg går sinnsykt mye så "gnisses" det til der nede og jeg får så sinnsykt vondt i ballene og omegn når jeg ja, går mot slutten av dagen. Noen tips? Haha. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Rap de inn i et lag med plastikk slik at det blir mindre friksjon? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Bruk en tynnere bukse som ikke er så stram ? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Løsere bokser, evt strammere bokser i mer behagelig materiale. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Bruk en strammere bokser som holder påsan på plass. Helst i et mer behagelig stoff, på den måten slipper nøttesekken og dingle rundt. Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Kompresjonsshorts og babypulver (y) Det jeg bruker når jeg spiller amerikansk fotball med trrraaaange tights. Funker som fan. Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 13. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2011 Har faktisk vurdert babypulver, det virker jo helt nydelig. Tror ikke strammere bukse og løsere boxer er noe bra tips? Tror kanskje jeg må ha strammere, men det er jo for guds skyld ikke noe digg å gå med pungen i "fengsel" hele dagen heller. Hvis jeg wrapper den inn i plastikk tror jeg ikke det ville vært det mest hygenisk riktig å gjøre Tror faktisk at det er boxerne som er problemet her når jeg tenker meg om. Får dra på en shoppingrunde til torsdag og sjekke ut noe underwear. Bruker bare de "2 packene" fra cubus og HM, og de er jo ikke akkuratt top notch. Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 bare se etter spandeks spandex/spandeks.. sånne kompressjonsshortser... de er herlige! det klemmer ikke, er bare herlig.. føles ikke ut som om du har noe på deg liksom, så tar du på babypulver i tillegg og du får GARANTERT ikke noe gnagsår elns... Snakker av erfaring finner du ikke det så skaffer du deg noen tighte boxere.. .da spiller det ingen rolle hvor tighte buksene er Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Pulver er nok tingen, men ikke nødvendigvis bakepulver. Jeg tror du har lyst til å bruke noe luktfritt... :| Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Vet ikke om bakepulver hadde vært behagelig uansett når du blir svett der men.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Plumbo er jo velkjent... NEI! FY! Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 http://www.ballapowder.com/ Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 vet ikke hvor deilig det er med deigklumper i underlivet om man skulle svette litt, da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå