Brandshal Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Da har jeg funnet tilbake til hattrick etter 1 års tid, og da har jeg spilt i rundt 2-3 dager. Og derfor lurer jeg på om det er noen andre her som spiller hattrick Så her kan alt om hattrick prates om Lenke til kommentar
Endeby Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Er fire år siden jeg sist spilte dette spillet. Hva har forandret seg? Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 13. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2011 Er fire år siden jeg sist spilte dette spillet. Hva har forandret seg? Vet ikke ossen det var for fire år siden, men du kan jo godt prøve deg Lenke til kommentar
Endeby Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Er fire år siden jeg sist spilte dette spillet. Hva har forandret seg? Vet ikke ossen det var for fire år siden, men du kan jo godt prøve deg Er det fortsatt sånn at formoppdateringer kommer sånn, kl 23:00 dagen før kamp? Var grunnen til at jeg sluttet. Kan ikke holde av hver fredag kveld/lørdag morgen for Hattrick. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 13. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2011 Er fire år siden jeg sist spilte dette spillet. Hva har forandret seg? Vet ikke ossen det var for fire år siden, men du kan jo godt prøve deg Er det fortsatt sånn at formoppdateringer kommer sånn, kl 23:00 dagen før kamp? Var grunnen til at jeg sluttet. Kan ikke holde av hver fredag kveld/lørdag morgen for Hattrick. ossen forumoppdateringer er det du tenker på? Lenke til kommentar
Endeby Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 (endret) Er fire år siden jeg sist spilte dette spillet. Hva har forandret seg? Vet ikke ossen det var for fire år siden, men du kan jo godt prøve deg Er det fortsatt sånn at formoppdateringer kommer sånn, kl 23:00 dagen før kamp? Var grunnen til at jeg sluttet. Kan ikke holde av hver fredag kveld/lørdag morgen for Hattrick. ossen forumoppdateringer er det du tenker på? Det var oppdatering av formen på spillere to ganger i uken, om jeg husker riktig. Om man hadde norsk språk kunne f.eks. spilleren din falle fra "god" til "akseptabel" form dagen før kamp. Tror også ferdighetene kunne gå opp, men det skjedde kun om man trente på den bestemte ferdigheten (og etter et bestemt antall uker). edit: Er 3-5-2 fortsatt formasjonen man går for om man vil vinne kamper? Endret 14. juli 2011 av Disk Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 14. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2011 (endret) Er fire år siden jeg sist spilte dette spillet. Hva har forandret seg? Vet ikke ossen det var for fire år siden, men du kan jo godt prøve deg Er det fortsatt sånn at formoppdateringer kommer sånn, kl 23:00 dagen før kamp? Var grunnen til at jeg sluttet. Kan ikke holde av hver fredag kveld/lørdag morgen for Hattrick. ossen forumoppdateringer er det du tenker på? Det var oppdatering av formen på spillere to ganger i uken, om jeg husker riktig. Om man hadde norsk språk kunne f.eks. spilleren din falle fra "god" til "akseptabel" form dagen før kamp. Tror også ferdighetene kunne gå opp, men det skjedde kun om man trente på den bestemte ferdigheten (og etter et bestemt antall uker). edit: Er 3-5-2 fortsatt formasjonen man går for om man vil vinne kamper. åja, Formoppdatering, trudde du mente forumoppdatering. Er ikke helt sikker, men man får vite utviklingen av treningen vær Torsdag 20.30. Edit: Tur nok det er samme hvem formasjon du bruker, du har jo større sjangse for og vinne jo bedre laget spillet i formasjonene. Endret 14. juli 2011 av Teagr5 Lenke til kommentar
Endeby Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Grenser til nekrobump dette, men kan nevne at jeg faktisk plukket opp spillet igjen etter å ha sett denne tråden . Utrolig kult at man nå kan gi spesialordre før kampene, noe som skjer ut til å gi mye mer dybde i spillet. Likevel har brukerbasen vært i nedgang? Hvorfor det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Folk går lei, rett og slett, antar jeg. Etter noen år vil de fleste nå et punkt i ligasystemet der de ikke klarer å rykke opp lenger, og siden det ikke er like morro å tape, går de fleste lei etter en stund. Spillet hadde en eksplosiv vekst på midten av 00-tallet, men nå ser det ut som nedgangen er like bratt som veksten far for 3-4 år siden. Jeg spilte selv i 5 år før jeg gikk lei, prøvde meg på nytt tidligere i vår, men fant raskt ut at spillet er fortsatt like kjedelig. Angående formoppdateringen på spillerne, så ble de så lenge jeg spilte kun oppdatert en gang i uken, på treningen torsdag kveld, dvs to dager før kamp. Så vidt jeg kan se har ikke dette endret seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå