Gå til innhold

Battle Zone, hva skjedde?

Anbefalte innlegg

Et spill (og en spill type) jeg savner er BattleZone 1/2... Jeg synes det var en kjempe bra model for multiplayer spill. Man hadde både bygging og simulator, osv. En blanding av RTS og sim. Og det var veldig kult å spille online. Jeg skjønner ikke helt hvorfor det aldri har kommet flere eller andre spill i den sjangeren. Jeg synes ikke Tribes var i nærheten av Battle Zone men... Det kjipe er at jeg finner esken, CD casen og alt, bare ikke CD'en... :cry: Det funker vel kanskje uansett ikke med R9700 PRO kortet mitt.

Er det noen som vet om noen tilsvarende titler?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, jeg mener BZII, ikke bare BZ...

Uprising?

EDIT: OK, sjekket litt på gamespot ang. Uprising... Synes det ser fett ut det også, selv om det seff er gammelt. Er det noen her som har spilt det noe særlig? Ser veldig BZ og BZII ut!

Spilte mye uprising i sin tid. Det var egentlig veldig gøy. BZ spilte jeg også ja, men fikk aldri spilt BZ2.. Skulle kommet et nytt uprising spill.. :yes:

Lenke til kommentar

BZII var jo smått genialt, skjønner ikke hvorfor ikke det ble stort...:(

Jeg likte ikke BZ så veldig godt, men det var vel mest fordi jeg var ganske liten når jeg prøvde det og ikke fant så mye interesse i det, var mer Red Alert på den tiden... Glemte det helt, egentlig...

På den annen side vil jeg jo våge å påstå at gameplayet til BZ og BZII er vidt forskjellig, da, synes oppfølgerens er hundre ganger bedre...:)

Lenke til kommentar

GC2 blir KONGE da!

personlig kan jeg bare ikke få nok av 1ern, ja,vet det er gammelt, men det driter jeg lang F i....det eier

å angripe en base med artilleri enheter som bombarder fiendens forsvarslinjer samt at heave battle tankser tar spearhead mot tungt base skyts og med normale angreps tankser tett bak og i tillegg en medium support veichle med hellfire raketter over huet på venner, også har man jo selvfølgelig attack fly som backup i tilfelle fienden kommer bakfra....

bare snik infanteriet inn blant fiende tankser i alt oppstyret :D:D:

"Then ....i like it!"

YOU GOTTA LOVE IT!

/daChronix

Lenke til kommentar
oooh BC2 så skikkelig bra ut ;)

noen som vet hvilken grafisk motor den bruker? ligna veldig på UT sin :)

aner ikke, men tror de bruker samme gfx motor som GC ... grafikken der kan fortsatt måle seg med ganske mye annen spill grafikk tom. fra nyere spill =)

/daChronix

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...