V5R1X Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Prøver å legge inn Facebooks Liker-knapp for å gjøre det å dele blogginnleggene mine enkelt, men har problemer. Når man trykker Liker-knappen ser det ut som Like'n blir talt, men i det neste øyeblikk ser den ut til å anulleres. Det hender mao. ingenting på Facebook-siden min etter at jeg har trykket knappen. Noen som vet hva problemet kan være? Jeg bruker følgende kode for Facebook-knappen: <div id="fb-root"></div><script src="http://connect.facebook.net/nb_NO/all.js#appId=110672749027881&xfbml=1"></script><fb:like href="" send="false" layout="button_count" width="450" show_faces="false" font=""></fb:like> Knappene ligger nederst i innleggene på bloggen min: jankåre.net Google+-knappen fungerer derimot som en drøm... Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 13. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2011 Okay, litt annerledes i dag. Counter teller +1 og beholder denne (den går ikke tilbake til 0), men det blir fortsatt ikke postet noe til wall'en min. Her er posten jeg har klikket liker-knappen på: POST Lenke til kommentar
Runar Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Jeg hørte Dotten (admin her på forumet) sutre over det samme, så det er nok ikke noe du har gjort feil. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 13. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2011 Hmm... jasså ja. Snodig. Takk for tips, får prøve å søke opp posten(?) hans da. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Det var nok ikke her på forumet. Har du prøvd andre nettlesere? Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 13. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2011 Ah okei. Ja, prøvd IE og Opera i tillegg til Chrome. Virker heller ikke der... :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå