SnowDOG_ Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Ja eg må si at noen av de h0rene var rene modeller. Ellers er de ikke så verst. Anyways ble kjent med noen rich teen girls på det derre svære kjøpe senteret som heter world trade ceter mall eller no. Edit: måtte forsette å jobbe uten å kunne skrive mer... Anyways de jentene var ****** meg søte. Kunne litt engelsk også. Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 du har selvfølgelig et par marked med masse juggel og drit til "special price only for you, my very, very special friend".. liker du å prute, får du sikkert noen dårlige discmanner til en noenlunde ok pris. Dette minte meg om da jeg var i Egypt for lenge siden og en kar ville selge meg "Very sexy camel! Special price for you, my friend." Det var en sandfylt kameldukke. Lenke til kommentar
Term Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Ja eg må si at noen av de h0rene var rene modeller. Ellers er de ikke så verst. Anyways ble kjent med noen rich teen girls på det derre svære kjøpe senteret som heter world trade ceter mall eller no. Edit: måtte forsette å jobbe uten å kunne skrive mer... Anyways de jentene var kjøss meg søte. Kunne litt engelsk også. Hmm kansje man skulle tenke på å skyve Thailand inn i planene da. Hvor i Thailand var det du var da? Phuket? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Hmm kansje man skulle tenke på å skyve Thailand inn i planene da. Hvor i Thailand var det du var da? Phuket?Var 2 dager i bangkok så reiste vi til phuket og ble der i 4 dager. Derfra reiste vil til phi phi island (der som the beach er laget) og ble der i 6 dager. Phi phi er konge digg. Altså digg pga av naturen, koralene, fiskene og ja alt var digg men veldig rolig (ikke noe vill festing. Men phuket var ganske vill og nesten like vill som bangkok med masse liv og mye ting å gjøre. Mye horeri på de to første stedene og maange selgere. Billigt som ****** der og. Leide moped for 20kr/døgnet og fylte tanken med 5kr. 10kr for playstation spill osv.... Har så lyst å reise tilbake nå når eg har cash. Btw hadde med meg 2000kr og levde som en konge :o Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Mye horeri på de to første stedene og maange selgere. Billigt som kjøss der og. Leide moped for 20kr/døgnet og fylte tanken med 5kr. 10kr for playstation spill osv.... Har så lyst å reise tilbake nå når eg har cash. Btw hadde med meg 2000kr og levde som en konge :o Trur jeg må til Thailand jeg..... Hvordan er det å ta ei med seg hjem, noen som har erfaringer med slikt ?? Selv så har jeg ikke vært på noen serlige eksotiske steder. Bayern i Tyskland noenganger, men det er vel kansje ikke sååå eksotisk =) Lenke til kommentar
Term Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 :o Bare 2000!?!?! Fan jeg brukte 12000 på en uke i danmark jeg. Ekskludert alt av reiseutgifter og festivalbillett. Må definitivt finne meg noe billigere neste år da Lenke til kommentar
Pug Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Har vært helt til...VESTNES! Nei, kødda (lokalhumor)... Har vært to ganger på Mallorca (Port d' Alcudia begge gangene), og en gang i San Miguel (samme navn som ølet...) ved Torrevieja, Spania. Kult... Jeg var i Port d' Pollencia i sommer, og var faktisk innom Port d' Allcudia... Lenke til kommentar
Term Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Har vært helt til...VESTNES! Nei, kødda (lokalhumor)... Har vært to ganger på Mallorca (Port d' Alcudia begge gangene), og en gang i San Miguel (samme navn som ølet...) ved Torrevieja, Spania. o0o0o San Miguel. Det bringer tilbake minner fra sommeren '98 " uker i Puerto Rico på Gran Canaria, og der gikk det bare i San Miguel. Jeg elsker det øllet. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Ohh puerto rico kunne eg tenke meg å besøke. Hører det er konge der borte. Plamer og greier og salsa musikk. :smile: ka gjorde du på der nede da? Lenke til kommentar
lperik Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Hellas, Kypros og Tyrkia + Polen og Litauen Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Har vært helt til...VESTNES! Nei, kødda (lokalhumor)... Har vært to ganger på Mallorca (Port d' Alcudia begge gangene), og en gang i San Miguel (samme navn som ølet...) ved Torrevieja, Spania. o0o0o San Miguel. Det bringer tilbake minner fra sommeren '98 " uker i Puerto Rico på Gran Canaria, og der gikk det bare i San Miguel. Jeg elsker det øllet. Du får vel kjøpt den i Norge og antar jeg? Lenke til kommentar
lperik Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Du får vel kjøpt den i Norge og antar jeg? stemmer det Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Indre telemark er den mest eksotiske plassen jeg har vert. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Sør Korea, age 0-2 har og vert der. I sommer. Har også vert i malaysia og singapore. må vel bli de mest fjerne og eksotiske landene jeg har vert i. Lenke til kommentar
do'h Skrevet 17. august 2003 Forfatter Del Skrevet 17. august 2003 shit san, er denne tråden i live enda. hade jeg aldirg trod Lenke til kommentar
Jattajatta Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Russland. Veldig bra og veldig annerledes. Når det gjelder øl så var det slik at på noen utesteder var spriten billigere en ølet... Det er en ørliten mulighet for at jeg skal på skiferie til et veldig eksotisk sted til vintern; Iran. :o Men sannsynlighvis dropper vi det (litt vell dyrt)og reiser til Tyskland i stedet. ;-) Dersom det er penger på kontoen da. Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 gran canaria tyrkia(jævla godt øl med navn "EFES") Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå