Gå til innhold

hva er det mest exotiske/fjerne landet du har vert i

do'h

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har aldri hvert borti malaisia der... (viss det er der det er eksotisk)

Så det mest Eksotiske landet jeg har hvert i må være Froland :D

jeg håper PeNtA er enig =)

hahhahah=D veldig enig! Froland er eksotiske saker! Spesielt når de råner rundt i de traktorene sine med sota ruter og dunk-dunk-annlegg!

:lol:

mest eksotisk for meg må vel være tenerife.. ev tyrkia eller kreta.. selv om to der bare var øyer da..

vi har vært på kjøretur i europa et par ganger også.. herfra til spania en gang, og herfra til italia en gang.. ble en del landegrenser da.. men ikke alle var like eksotiske=P

Lenke til kommentar

jeg har vert på Gran Canaria og Mallorca .. men eksotisk? nei .. mer som kveldende og folksomt

lengst bort var vel USA ... fete arogante mennesker .. eksotisk? ... nei ..

mest eksotiske plassen jeg har vert var i jente garderoben da jeg gikk i 4klasse.... (og alle de fine hadde dratt ... )

Lenke til kommentar
:o :o 50ØRE boksen? OMFG!! Dette lover ikke godt. :D

mvel, kanskje det var en krone. uansett, ikke mye..

du må inn til supermarkedene (som virkelig er supre), dog..

Btw kordan er det med elektroniske butikker? Og er det billigere der enn her?

du får ikke ting så mye billigere enn i norge. ikke kvalitet, iallefall.

du har selvfølgelig et par marked med masse juggel og drit til "special price only for you, my very, very special friend".. liker du å prute, får du sikkert noen dårlige discmanner til en noenlunde ok pris.

Lenke til kommentar

Hmm. Har ikke vært i noen "eksotiske" land enda føler jeg. Kan vel liste opp noen av landene jeg har feriert i :

Italia, Spania, Tyrkia, Hellas, Frankrike, Hele norden, England, Tyskland, Østerrike, USA. Tror det var alle. Har også kjørt igjennom noen av de andre landene i europa også.

Men jeg har noen mer eksotiske mål på reiseplanen de neste årene.

2004: Alpene og Peru

2005: Egypt / Australia

2006: Egypt / Australia

2007: Canada

Skal ihvertfall ikke reise mer til samme plass som jeg har vært før igejn. De plager meg noe enormt, for det ødelegger statistikken in. :roll:

Lenke til kommentar
Vel som sagt så er thailand det mest Eksotiske landet eg har vært i men også det mest Erotiske landet. :lol: H0rer overalt. me sucky sucky u long time american thug sa de til meg :lol:

:lol: Det er jo egentlig alt de trenger å kunne si. Det er jo blitt sport i å dra dit for å finne seg ei ******. Det er i hvert fall det jeg leser. Thai-bærter er søte de å :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...