tadcomp Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Det er mer enn en førnøyelsespark, det er en opplevelsespark! Den er delt inn i flere seksjoner som f. eks. Egypt og Roma. Alle attraksjonene baserer seg på den delen de ligger i. F. eks. er Egypts "tømmerrenne" en tur på Nilen Anbefales! Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Jeg har aldri hvert borti malaisia der... (viss det er der det er eksotisk) Så det mest Eksotiske landet jeg har hvert i må være Froland jeg håper PeNtA er enig =) hahhahah=D veldig enig! Froland er eksotiske saker! Spesielt når de råner rundt i de traktorene sine med sota ruter og dunk-dunk-annlegg! mest eksotisk for meg må vel være tenerife.. ev tyrkia eller kreta.. selv om to der bare var øyer da.. vi har vært på kjøretur i europa et par ganger også.. herfra til spania en gang, og herfra til italia en gang.. ble en del landegrenser da.. men ikke alle var like eksotiske=P Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 for å supplere litt om tera mitica, de er hovedsponsor til Valencia F.C! så det er jo grunn nok for mange for å dra dit Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Så valencia er ikka så langt borte fra alicante eller torrevieja? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 jeg har vert på Gran Canaria og Mallorca .. men eksotisk? nei .. mer som kveldende og folksomt lengst bort var vel USA ... fete arogante mennesker .. eksotisk? ... nei .. mest eksotiske plassen jeg har vert var i jente garderoben da jeg gikk i 4klasse.... (og alle de fine hadde dratt ... ) Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Så valencia er ikka så langt borte fra alicante eller torrevieja? Nei, egentlig ikke. Tar vel 2,5 timer å kjøre husker jeg ikke helt feil... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 :o :o 50ØRE boksen? OMFG!! Dette lover ikke godt. mvel, kanskje det var en krone. uansett, ikke mye.. du må inn til supermarkedene (som virkelig er supre), dog.. Btw kordan er det med elektroniske butikker? Og er det billigere der enn her? du får ikke ting så mye billigere enn i norge. ikke kvalitet, iallefall. du har selvfølgelig et par marked med masse juggel og drit til "special price only for you, my very, very special friend".. liker du å prute, får du sikkert noen dårlige discmanner til en noenlunde ok pris. Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Så valencia er ikka så langt borte fra alicante eller torrevieja? det stemmer, alicant og benidorm er i samme region som Valencia som altså er den største byen i morådet.. så vet dere det Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Så valencia er ikka så langt borte fra alicante eller torrevieja? det stemmer, alicant og benidorm er i samme region som Valencia som altså er den største byen i området.. så vet dere det Lenke til kommentar
godsairforce Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 har vært i sandefjord... Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 sorry at det ble dobbelpost... :oops: Lenke til kommentar
Gomles Return Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Bordellen i østre gate i Tromsø er bra! DÆR FÅR DU TOPP BEHANDLING!! Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 det var exotiske sted,ikke erotiske sted gomle Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Bordellen i østre gate i Tromsø er bra! DÆR FÅR DU TOPP BEHANDLING!! ja du vet det vell du. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Thailand Det var ikke spørsmål om det mest erotiske landet du har vært i, men eksotiske! Sorry min feil Lenke til kommentar
Term Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Hmm. Har ikke vært i noen "eksotiske" land enda føler jeg. Kan vel liste opp noen av landene jeg har feriert i : Italia, Spania, Tyrkia, Hellas, Frankrike, Hele norden, England, Tyskland, Østerrike, USA. Tror det var alle. Har også kjørt igjennom noen av de andre landene i europa også. Men jeg har noen mer eksotiske mål på reiseplanen de neste årene. 2004: Alpene og Peru 2005: Egypt / Australia 2006: Egypt / Australia 2007: Canada Skal ihvertfall ikke reise mer til samme plass som jeg har vært før igejn. De plager meg noe enormt, for det ødelegger statistikken in. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Vel som sagt så er thailand det mest Eksotiske landet eg har vært i men også det mest Erotiske landet. H0rer overalt. me sucky sucky u long time american thug sa de til meg Lenke til kommentar
Term Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Vel som sagt så er thailand det mest Eksotiske landet eg har vært i men også det mest Erotiske landet. H0rer overalt. me sucky sucky u long time american thug sa de til meg Det er jo egentlig alt de trenger å kunne si. Det er jo blitt sport i å dra dit for å finne seg ei ******. Det er i hvert fall det jeg leser. Thai-bærter er søte de å Lenke til kommentar
l2c Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 tja.... fjerne må være frankrike, exotiske må være russland. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå