adawen Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Hmm.. Må bli Monaco eller.. Italia.. Nice! Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 eksotisk? blir det noe det samme som uvanlige? var i estland forleden! ikke eksotisk men ikke så veldig vanlig heller, ellers er jo spania en ganske bra/eksotisk plass Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Blir vel Svinesund... Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Skal til torrevieja den 31 august. Er det noe du kan fortelle meg om stedet og ka man finner der osv... takk :smile: man finner mange folk fra norden som raver rundt og blir ufattelig fulle, og mange spanjoler som ser rart på disse. du finner også fantastisk godt øl til 50 øre boksen, resturanter som har 7-retters middager (inkl. drikke) til en snau tohundrelapp, helt kurante strender, og en god del artige butikker. ellers er det vel torrevijea som blir mitt mest eksotiske sted.. ikke så mye å skryte av, akkurat. tøffet gjennom en del byer på interrail for et par år tilbake, men ingenting nevneverdig. Ja, din beskrivelse var helt bra i forhold til mine opplevelser også, bortsett fra at jeg ikkje va der på kvelden... Ellers så må jo en tur til Terra Mítica være et "must". I underkant av en times biling, men det er så avgjort verdt turen! (Les litt mer om turen min i kategorien "Annet", under "Fornøyelsesparker, berg-og-dal-baner elns.) Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Har bodd 5 år på Gran Canaria. Har også vært på ferie i Tenerife, og kjørte i gjennom Spania, Frankrike, Tyskland og Danmark i fjor sommer. Har ikke vært utenfor Europa, kanskje seinere en gang...(Kanariøyene ligger ganske nærme Afrika da) Lenke til kommentar
Danko Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Thailand Det var ikke spørsmål om det mest erotiske landet du har vært i, men eksotiske! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Vert to ganger på mallorca, på kreta og på rhodos.. men Bergen blir vel den mest eksotiske plassen eg har vert (som en eller anna anna sa for noken poster sia) Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 eksotisk? blir det noe det samme som uvanlige? var i estland forleden!ikke eksotisk men ikke så veldig vanlig heller, ellers er jo spania en ganske bra/eksotisk plass estland har jeg å vært da , hvis det er eksotisk så kan det jo føres på. Lenke til kommentar
Droideka Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Tenerife, heilt klikk natur der nere...alt fra ørkenlandskap til regnskog. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Var i Malaysia en mnd for noen år siden...da var jeg også innom Singapor! Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Vært på Færøyene og Sør-Korea Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Jeg aner ikke , har vært i mange land , så mange at jeg ikke husker alle i slengen!! Men eksotisk var det i india! Lenke til kommentar
Kenneth_S Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Tja.. eksotisk og eksotisk fru Blom... Men fikk nå sett Tyrkia (Antalia og Marmaris), Kreta (Chania), Frankrike (Toulon), og Portugal (Lisboa) gjennom ex-jobben på 5 måneder :smile: Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 eksotisk kan være kypros... Lenke til kommentar
Os|r|s Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Ikke så veldig eksotisk med palmer og slik, men Russland må vel bli det mest "uvanlige" landet. St. Petersburg er iallefall veldig forskjellig fra andre byer jeg har vært i. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Har vært i Polen to ganger; en gang på skoletur i bl. a. Krakow - Heaven On Earth, og en gang med familien - da på nordvest-kysten. Var veldig fine opplevelser og selv om det ikke høres så langt ut kan jeg love dere at det er eksotisk på en annerledes måte. Krakow anbefales på det aller, aller sterkeste; tenk dere Oslo i størrelse, skru tida 70 år tilbake, trekk fra all biltrafikk i sentrum og legg til masse, MASSE blide mennesker... Helt perfekt for meg, jaffal. (Og hvis du er LITT picky med hoteller og restauranter kan du glemme alt du har hørt om dårlig kvalitet og heller konsentrere deg om det du har hørt om lave priser.) Har vært på Kanariøyene et par ganger når jeg var liten, men det er liksom alt annet enn eksotisk, spør du meg... Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Sverige!!! Sweden!!!! Det var noen skikkelige eksotiske turer 1. Busstur til Stockholm 2. Østersund med zephyros... 3. harrytur til Svinesund Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Du finner også fantastisk godt øl til 50 øre boksen, resturanter som har 7-retters middager (inkl. drikke) til en snau tohundrelapp. :o :o 50ØRE boksen? OMFG!! Dette lover ikke godt. Ellers så må jo en tur til Terra Mítica være et "must". I underkant av en times biling, men det er så avgjort verdt turen! (Les litt mer om turen min i kategorien "Annet", under "Fornøyelsesparker, berg-og-dal-baner elns.)Det stedet har min søster snakket mye om men vet forsatt ikke helt ka er. Det er vel Fornøyelsespark men er det noe fett? Btw kordan er det med elektroniske butikker? Og er det billigere der enn her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå