Gå til innhold

hva er det mest exotiske/fjerne landet du har vert i

do'h

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal til torrevieja den 31 august. Er det noe du kan fortelle meg om stedet og ka man finner der osv... takk :smile:

man finner mange folk fra norden som raver rundt og blir ufattelig fulle, og mange spanjoler som ser rart på disse. du finner også fantastisk godt øl til 50 øre boksen, resturanter som har 7-retters middager (inkl. drikke) til en snau tohundrelapp, helt kurante strender, og en god del artige butikker.

ellers er det vel torrevijea som blir mitt mest eksotiske sted.. ikke så mye å skryte av, akkurat. tøffet gjennom en del byer på interrail for et par år tilbake, men ingenting nevneverdig.

Ja, din beskrivelse var helt bra i forhold til mine opplevelser også, bortsett fra at jeg ikkje va der på kvelden...

Ellers så må jo en tur til Terra Mítica være et "must". I underkant av en times biling, men det er så avgjort verdt turen! (Les litt mer om turen min i kategorien "Annet", under "Fornøyelsesparker, berg-og-dal-baner elns.)

Lenke til kommentar
eksotisk? blir det noe det samme som uvanlige? var i estland forleden!

ikke eksotisk men ikke så veldig vanlig heller, ellers er jo spania en ganske bra/eksotisk plass :yes:

estland har jeg å vært da , hvis det er eksotisk så kan det jo føres på.

Lenke til kommentar

Har vært i Polen to ganger; en gang på skoletur i bl. a. Krakow - Heaven On Earth, og en gang med familien - da på nordvest-kysten. Var veldig fine opplevelser og selv om det ikke høres så langt ut kan jeg love dere at det er eksotisk på en annerledes måte.

Krakow anbefales på det aller, aller sterkeste; tenk dere Oslo i størrelse, skru tida 70 år tilbake, trekk fra all biltrafikk i sentrum og legg til masse, MASSE blide mennesker... Helt perfekt for meg, jaffal. (Og hvis du er LITT picky med hoteller og restauranter kan du glemme alt du har hørt om dårlig kvalitet og heller konsentrere deg om det du har hørt om lave priser.)

Har vært på Kanariøyene et par ganger når jeg var liten, men det er liksom alt annet enn eksotisk, spør du meg...:roll:

Lenke til kommentar
Du finner også fantastisk godt øl til 50 øre boksen, resturanter som har 7-retters middager (inkl. drikke) til en snau tohundrelapp.
:o :o 50ØRE boksen? OMFG!! Dette lover ikke godt. :D

Ellers så må jo en tur til Terra Mítica være et "must". I underkant av en times biling, men det er så avgjort verdt turen! (Les litt mer om turen min i kategorien "Annet", under "Fornøyelsesparker, berg-og-dal-baner elns.)
Det stedet har min søster snakket mye om men vet forsatt ikke helt ka er. Det er vel Fornøyelsespark men er det noe fett?

Btw kordan er det med elektroniske butikker? Og er det billigere der enn her?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...