do'h Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 tema sier alt: for meg er det kina, hvar der med skolen... i 2 uker, spiste slange og drak slange blod og slange galle, drit fint land anbefaler alle å dra dit, men hold dere til byene, av ange grunner. jeg var i Bejing Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Har vært helt til...VESTNES! Nei, kødda (lokalhumor)... Har vært to ganger på Mallorca (Port d' Alcudia begge gangene), og en gang i San Miguel (samme navn som ølet...) ved Torrevieja, Spania. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Det mest eksotiske landet eg har vært må være Thailand. Ellers har eg vært i russland :x og en gang i San Miguel (samme navn som ølet...) ved Torrevieja, Spania.Skal til torrevieja den 31 august. Er det noe du kan fortelle meg om stedet og ka man finner der osv... takk :smile: Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Tenerife :oops: Men skal vel dra litt mer når jeg er ferdig med utdanninga.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Skal til torrevieja den 31 august. Er det noe du kan fortelle meg om stedet og ka man finner der osv... takk :smile: man finner mange folk fra norden som raver rundt og blir ufattelig fulle, og mange spanjoler som ser rart på disse. du finner også fantastisk godt øl til 50 øre boksen, resturanter som har 7-retters middager (inkl. drikke) til en snau tohundrelapp, helt kurante strender, og en god del artige butikker. ellers er det vel torrevijea som blir mitt mest eksotiske sted.. ikke så mye å skryte av, akkurat. tøffet gjennom en del byer på interrail for et par år tilbake, men ingenting nevneverdig. Lenke til kommentar
Ehrgeiz Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Forente Arabiske Emirater Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Var i Afrika i sommer, i Tunisia. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 har vært i USofA, nord europa (ikke finland og island) og litt rundt omkring... tyrkia, grancanaria(5ganger elns ), lanzarote... Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 kypros :oops: Ikke så veldig eksotisk men Lenke til kommentar
Blod Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 /me har vært i sverige han og Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Må nok bli Tyrkia, en stund siden da. Rundt 7års alderen Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Jeg har aldri hvert borti malaisia der... (viss det er der det er eksotisk) Så det mest Eksotiske landet jeg har hvert i må være Froland jeg håper PeNtA er enig =) Lenke til kommentar
Josten Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Hanoi i Vietnam. Tiggere og gateselgere overalt. Venta utafor hotellet vårt til vi kom ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå