Gå til innhold

Tips til elektronisk musikk med MYE energi

Occi

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg hører veldig mye på elektronisk musikk som f. eks DnB, Dubstep og Electro, og prøver å finne flere artister/sanger som har sanger som kan kategoriseres som veldig energiske. Under er et par eksempler på hvordan sanger jeg mener.

Er på utkikk etter mer av denne type musikk. Sangene skal ikke være chill, og de må være elektroniske (eller høre elektroniske ut, f. eks bruker Pendulum ordentlige trommer). Mye bass er selvsagt viktig :)

http://www.youtube.com/watch?v=YVjcs3pWrXo

http://www.youtube.com/watch?v=bDTiaB0m4OY

Mer av lignende musikk i en kort YouTube-playlist jeg har laget finner du

.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du hørt SideLock? Dubstep, glitch, DnB watchamacallit...

SideLock var ikke dumt, takker :) Men den passer ikke helt til hva jeg leter etter, det er mer chill, det skal være mye mer energisk. Men uansett takk, for jeg la til en av sangene på en annen

BSE har jeg hørt på lenge, og er virkelig deilig!

Hørt noe på psytrance og lignende? Astrix, 1200 Micrograms og Hallucinogen har en del bra.

Hører også på psytrance innimellom, og har hørt om 1200 Micrograms men de andre var ukjente, så takk! :)

Men igjen, det er ikke helt slik musikk jeg er ute etter.

Endret av Occi
Lenke til kommentar

TS: Du fikk meg akkurat til å like dub- step :p

Så du også hadde en sang fra Justice, liker du annen type electro- house også? Har da mange sanger til deg ;)

Trenger ikke være dubstep nei, all mulig elektronisk musikk! :)

Lenke til kommentar

TS: Du fikk meg akkurat til å like dub- step :p

Så du også hadde en sang fra Justice, liker du annen type electro- house også? Har da mange sanger til deg ;)

Trenger ikke være dubstep nei, all mulig elektronisk musikk! :)

Digga den lista di, spesielt den rett før sangen fra Justice og The Sub sin. Er nå ikke sikker på om de er like ADHD som dine sanger da. Så tror jeg står over, men ska si fra hvis det er noe jeg kommer på ;)

Lenke til kommentar

Video

Denne låta er ikke sluppet ennå, dessverre. Jeg gleder meg som et barn!

Ikke helt det jeg er ute etter, men for all den er en bra sang :)

Takk for at du minte meg på Danger igjen :)

Min lenke

De to andre fungerer ikke her, men du burde sjekke ut Ryan Enzed - FTCA og Virtu - Ghetto Punk (Original Mix Preview)

Satan den første du linka av Ryan Enzed var deilig i alle fall! Skal høre på den andre seinere :)

Endret av Occi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...