eriknor Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Gjør sånn så går det så bra Bildet er fjernet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Godt sett og god ide! Synes det mangler litt detaljer i fuglene og hovedelementene fremstår som litt for mye undereksponert. Mener ikke at jeg ville hatt en normaleksponering av dem, men det ble bittelitt "tungt og mørkt" for at jeg fikk en enda større opplevelse av det.. Synes tittel fungerer bra med komposisjonen. Komposisjonen er egentlig litt merkelig da den er sentertung og hovedlinjene peker mot midten, mens selve actionbiten foregår uten for dette blikksugende området slik at man slik jeg ser det blir tvunget til å studere bildet litt. Om det er positivt eller ikke for enhver betrakter vet jeg ikke, men det gjorde i hvertfall at jeg ga bildet noen ekstra sekunder. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 13. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2011 Godt sett og god ide! Synes det mangler litt detaljer i fuglene og hovedelementene fremstår som litt for mye undereksponert. Mener ikke at jeg ville hatt en normaleksponering av dem, men det ble bittelitt "tungt og mørkt" for at jeg fikk en enda større opplevelse av det.. Synes tittel fungerer bra med komposisjonen. Komposisjonen er egentlig litt merkelig da den er sentertung og hovedlinjene peker mot midten, mens selve actionbiten foregår uten for dette blikksugende området slik at man slik jeg ser det blir tvunget til å studere bildet litt. Om det er positivt eller ikke for enhver betrakter vet jeg ikke, men det gjorde i hvertfall at jeg ga bildet noen ekstra sekunder. Takk for utfyllende kommentar. Tenkte ikke så mye på det med undereksponeringen. Kunne nok ha lysnet litt på det i etterbehandlingen. I tillegg til situasjonen falt jeg vel også litt for komposisjonen, som selvfølgelig ikke var bevisst i opptaksøyeblikket. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Kan vel være enig i at dette framstår som litt undereksponert. Men jeg falt for kompet og "historien" i bildet, og da kan mann godt overse slike små detaljer som litt undereksponering Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg