Gå til innhold

BK: Suricate (Suricata suricatta)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Artig skapning, fint teknisk og god blikkontakt. Kanskje litt synd med stubben bak der, som ødelegger litt for det "rene" uttrykket.

Ellers ser det ut som ikke alt er som det skal være med tellingen av visninger og poneg, bildet har altså 1 visning og 1 kommentar, men 25 poeng - og det er ganske godt gjort :)

Joda, Jan, tellingen er riktig den. Det er gitt en 5'er. Totalscoren blir da 5x5 (gjennomsnitt x total). Nesten like genialt som på Digit :)

Hyggelig å se deg tilbake, forresten :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Et teknisk og estetisk meget godt bilde som viser disse dyrenes naturlige "nysgjerrighet" på omverden. :)

Takker så meget!

Artig skapning, fint teknisk og god blikkontakt. Kanskje litt synd med stubben bak der, som ødelegger litt for det "rene" uttrykket.

Ellers ser det ut som ikke alt er som det skal være med tellingen av visninger og poneg, bildet har altså 1 visning og 1 kommentar, men 25 poeng - og det er ganske godt gjort :)

Takker så mye. Jeg er selv litt vekslende på om jeg synes stubben forstyrrer eller ikke, men skjønner meget godt hva du mener der.

Joda, Jan, tellingen er riktig den. Det er gitt en 5'er. Totalscoren blir da 5x5 (gjennomsnitt x total). Nesten like genialt som på Digit :)

Hyggelig å se deg tilbake, forresten :)

Synes poengberegningen er fin jeg, i hvertfall foreløpig.

Teknisk upåklagelig og et godt uttrykk en fin possitur på "modellen"

Kunne følt meg fristet til et lite kutt i venstre del av bildet, selv om formatet da hadde blitt lit merkleig

Forsøker beholde forholdet mellom sidene som originalen da det gjør tilpassning ved innramminger osv mye enklere, men har forståelse for innspillet. Tillater meg innimellom å fravike prinsippet dersom det kan tilføre bildet noe vesentlig...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...