the_man_v.k Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 hei jeg skal kjøpe en brukt treningsbenk og lurer på hva en ny koster dette er en nesten likens benk som jeg skal kjøpe så lurer på hva den koster Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 hei jeg skal kjøpe en brukt treningsbenk og lurer på hva en ny koster dette er en nesten likens benk som jeg skal kjøpe så lurer på hva den koster En ganske standard benkpressbenk koster hvertfall 5900,- på Mobech Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 hei jeg skal kjøpe en brukt treningsbenk og lurer på hva en ny koster dette er en nesten likens benk som jeg skal kjøpe så lurer på hva den koster En ganske standard benkpressbenk koster hvertfall 5900,- på Mobech Det der var en utrolig overpriset benk. En så simpel benk for 6000,- kr? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Ja, det var en ganske latterlig pris. Mobech var bare min første tanke så sjekket der først. En som lignet veldig på trådstarter sitt bilde koster 1295,-. Lenke til kommentar
Lebb Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Den benken du linker til der tar jo maks 50 kg. Ser ikke helt for meg at det holder hvis du har tenkt å trene styrke med noe fremgang... Kjøp heller noe du kan ha en stund. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Den benken du linker til der tar jo maks 50 kg. Ser ikke helt for meg at det holder hvis du har tenkt å trene styrke med noe fremgang... Kjøp heller noe du kan ha en stund. Er vel også der prisforskjeller i treningsutstyr ligger. Det du får kjøpt til hjemmebruk har ofte begrenset styrke, noen ganger bredde (om du ønsker å bruke olympiastang), og holdbarhet. Profesjonellt utstyr er laget for å få juling, i flere år. Da er det ikke kuttet noen snarveier på materialer og montering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå