rosapanter Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 (endret) Telefon: HTC Incredible S Nå har jeg ryddet opp i kontakter og fjernet gmail, facebook, osv. som jeg ikke ønsket. Men nederst på skrivebordet ligger "Telefon" knappen som man kan trykke på for å få frem og søke etter kontakter. Problemet er at alle kontaktene fortsatt ligger der, ofte trippelt (sim, telefon, facebook).. Hvordan får jeg ryddet opp i denne listen av kontakter. eventuelt søkt i kontaktene der jeg har fått ryddet bort det jeg ikke ville ha? Endret 12. juli 2011 av rosapanter Lenke til kommentar
NothingForever Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Jeg har byttet til telefonbok/kontaktprogrammet "GO Contacts" (gratis i Market), og der går det hvertfall an å bestemme hvor den skal hente kontakter fra (åpn GO Contacts, Settings, Contacts Account). Der er det følgende valgmuligheter: Phone, Google, SIM, Facebook, Twitter, "Show contacts with phone numbers only". Jeg har brukt "GO Contacts" evig lenge og er utrolig fornøyd, men det burde virkelig vært tilsvarende i medfølgende kontaktliste-app.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå