Harald Gjerholm Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Test Digit Demo Flue 3 Bildet er fjernet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Sjå der kom Harald over på den nye siden også ja! Testflua virket jo den. Jeg bet jo på... Synes dette ble et bra macrobilde jeg. Fine detaljer over hodet og den fine ryggen... PS! og her inne kan du jo laste inn filer opptil 5mb, så det er bare å fortsette å teste. Spesielt artig å klikke på Link til Orginalbilder med "storfil".... Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 12. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2011 Jeg er klar over at filstørelsen men ville bare prøve om det funket. Takk for kommentaren. Hm.. hvordan sletter jeg et bilde? Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Jeg er klar over at filstørelsen men ville bare prøve om det funket. Takk for kommentaren. Hm.. hvordan sletter jeg et bilde? Gå til Min konto på Bildekritikk (like under innloggingsnavnet ditt). Da får du litt nede på siden tilgang til både redigering og sletting. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Fint komp og klare fine farger på denne "ekkle" skapningen Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 13. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2011 Takk for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg