samaron Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Hei! For å gjøre én ting klart med en gang. Jeg har aldri eid en Xbox før. Fikk denne av en kollega på arbeid. Den ser ut til å være chippet siden den kjører noe software som heter Avalaunch. I nedre høyre hjørne står det "Xmas v0.49.3". Uansett: Jeg oppdaget at denne maskinen har en nettverksplugg. Jeg stappet i en nettverkskabel og aktiverte DHCP i instillingene. Tilsynelatende ingen nettverksinformasjon ble endret. Deretter fylte jeg inn nettverksinformasjonen manuelt, da fikk jeg i nedre venstre hjørne følgende: "192.168.10.107" som vekslet med noen sekunders mellomrom med "No link!". Jeg ser ikke ut til å ha nettverkstilgang, men jeg klarer å pinge Xboxen i fra PCen min. Er dette for gammelt til at noe fortsatt er operativt på Internett, eller nettverk generelt? Lenke til kommentar
samaron Skrevet 13. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2011 Fikk ordnet opp i nettverksproblemet nå. Viste seg å være en av patchekablene som var ødelagt. Får fortsatt connection error når jeg prøver å f.eks. bruke "online skins" opsjonen. Antar ingenting av online mulighetene virker lenger? Skulle gjerne byttet skin også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå