Goebbels Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Jeg synes Goebbels burde bytte nick. Den vil jeg ha en særdeles god begrunnelse for. Tema kombinert med nick gir "bad wibes" Og det skal jeg ta høyde for?? så jeg skal ikke kunne ytre mine meninger om innvandring og liknende jeg da? for det komboen med mitt nick gir noen "bad wibes" ? Nei ærlig talt, det blir for dumt og komme trekkendes med, dessuten forvakler det hele diskusjonen.. tåpelig.. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Jeg synes Goebbels burde bytte nick. Den vil jeg ha en særdeles god begrunnelse for. Tema kombinert med nick gir "bad wibes" Og det skal jeg ta høyde for?? så jeg skal ikke kunne ytre mine meninger om innvandring og liknende jeg da? for det komboen med mitt nick gir noen "bad wibes" ? Nei ærlig talt, det blir for dumt og komme trekkendes med, dessuten forvakler det hele diskusjonen.. tåpelig.. Selv om du ikke reagerer på det, så er det sikkert andre som ikke liker det. Hadde du reagert om jeg uttalte meg mot innvandring og kalte meg Hitler? Om jeg forsvarte motivasjonen bak WTC-angrepene og kalte meg Mohammed Atta? Ikke misforstå meg, jeg mener ikke at du er rasist eller noe slikt, men jeg kan tenke meg at kombinasjonen tema/nick gjorde at Fiskepinna kom med den kommentaren. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 men altså, uansett hva du gjør/sier, er det alltid noen som vil føle seg støtt. Og jeg velger stort sett alltid å blankt ignorere det. man kan rett og slett ikke ta høyde for det. Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Jeg synes det virker litt useriøst å ha et nick som som speiler til tysklands forhenværende propagandaminister. Nicket ditt tar vekk fokus fra temaet og du kan bli sett på som useriøs. Det er vel de færreste som vil presentere seg med, Kurt Kåre, alias "Adolf1945". Da kan det fort bli et kommuniksjonsproblem. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Jeg synes det virker litt useriøst å ha et nick som som speiler til tysklands forhenværende propagandaminister. Nicket ditt tar vekk fokus fra temaet og du kan bli sett på som useriøs. Det er vel de færreste som vil presentere seg med, Kurt Kåre, alias "Adolf1945". Da kan det fort bli et kommuniksjonsproblem. Synes du det er mer seriøst og kalle seg for en fiskepinne da? Dessuten, hvis men ser nøkternt på det, og ser bort ifra ideologien hans, så har jeg bare et nick som er det samme som etternavnet til en som antakeligvis er en av de mest lynende intelligente pr (som i public relations, red. anm) mennesker som noen gang har levd.. Og hvis du synes jeg er så useriøs, da er det bare å drite i å lese hva jeg skriver - ikke værre enn det. Btw, grattis i å kvele en ellers interresant diskusjon. Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Synes du det er mer seriøst og kalle seg for en fiskepinne da? Nei, men FiskePinner er tross alt forholdsvis politisk nøytrale. JEg mener det er stor forskjell på å kalle seg "FiskePinna" og f.eks "bIn_lADEn".Dessuten, hvis men ser nøkternt på det, og ser bort ifra ideologien hans, så har jeg bare et nick som er det samme som etternavnet til en som antakeligvis er en av de mest lynende intelligente pr (som i public relations, red. anm) mennesker som noen gang har levd.. Kanhende Goebbels var en likandes kar, men ettertiden har dømt han til medsammensvoren i folkemord. Det er ikke snakk om inteligent/ikke-intelligent. Det handler om at man ikke burde bruke nick som kan virke støttende, og få folk til å tro at du sympatiserer med grupperinger vi helst ikke ønsker skal ha makt.Og hvis du synes jeg er så useriøs, da er det bare å drite i å lese hva jeg skriver - ikke værre enn det. Jeg synes ikke du er useriøs, og du har mange gode innlegg, og jeg sympatiserer med deg på mange politiske felt. Saken er den at nicket ditt gir dårlig signaleffekt til resten av de aktive/passive brukerne på hw forumets politiske del.Btw, grattis i å kvele en ellers interresant diskusjon.Sorry Mac, det var ikke meningen. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 ser poenget ditt.. Men nå er det sånn at jeg ikke gidder å bytte nick, selv om noen kan finne det politisk ukorrekt/støtende eller hva som helst.. Ha en fin søndag mvh G Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå