mgjell Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Får opp følgende melding hvis jeg skal åpne en link i Outlook: "operasjonen ble avbrutt gå grunn av begrensinger som er definert for denne datamaskinen. Kontakt system ansvarlig" Forslag til hvilken innstilling/begrensing det kan være?? Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Får opp følgende melding hvis jeg skal åpne en link i Outlook: "operasjonen ble avbrutt gå grunn av begrensinger som er definert for denne datamaskinen. Kontakt system ansvarlig" Forslag til hvilken innstilling/begrensing det kan være?? Har du administratorettigheter? Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Sjekket Microsoft support sider? Lenke til kommentar
mgjell Skrevet 12. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2011 Får opp følgende melding hvis jeg skal åpne en link i Outlook: "operasjonen ble avbrutt gå grunn av begrensinger som er definert for denne datamaskinen. Kontakt system ansvarlig" Forslag til hvilken innstilling/begrensing det kan være?? Har du administratorettigheter? Skjønner ikke helt hva som menes med "system ansvarlig" da det ikke er en jobb pc Lenke til kommentar
mgjell Skrevet 12. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2011 Sjekket Microsoft support sider? Genialt !! Det virket. Takk for at det fins smartinger som deler sin kunskap her på forumet. Lenke til kommentar
mgjell Skrevet 6. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2012 Så var det på an igjen. Nå er det "meldingsgrensesnittet har returnert fra en ukjent feil". Har funnet fremgangsmåten her http://support.microsoft.com/kb/814441/no men får det ikke opp de samme alternativene i kontrollpanel. Lenke til kommentar
mgjell Skrevet 6. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2012 Har Windows7 hvis det spiller noen rolle Lenke til kommentar
mgjell Skrevet 7. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2012 Ingen smartinger her denne gangen ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå