OHJohansen Skrevet 12. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2011 Men skjermen er en ulv i fåreklær. Test: Sharp LC-46LE831 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 12. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2011 Har aldri hatt noenting fra Sharp, og har heller ikke sett det hjemme hos bekjente. Er Sharp noe særlig utbredt i Norge egentlig? Har liksom ikke noe forhold til produsenten. Lenke til kommentar
SoiRaM Skrevet 13. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2011 Likte nå bildet på skjermen da Lenke til kommentar
rhbet Skrevet 13. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2011 Sharp har vært en del i markedet her i norge, tilbake til 80 tallet og har personelig ikke hørt noe særlig mye tull med det heller. Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 13. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2011 Er det berre meg, eller står det ingen plass i testen kor stor skjermen er? Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 13. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2011 Er det berre meg, eller står det ingen plass i testen kor stor skjermen er? Haha, du har faktisk rett. On the other hand, det tar ikke så lang tid å skjønne at det er 46" når man ser på modellnavnet. Lenke til kommentar
dagtveit Skrevet 13. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2011 Men hvem er det som har det beste tv nå. bak led eller kant led. er det fortsatt philipsene ?. litt synd de bare har 46 tommer Lenke til kommentar
mrs.robinson Skrevet 13. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2011 Har aldri hatt noenting fra Sharp, og har heller ikke sett det hjemme hos bekjente. Er Sharp noe særlig utbredt i Norge egentlig? Har liksom ikke noe forhold til produsenten. Tidligere var nå Sharp mest kjent som et dritt-merke som produserte billig elektronikk til folkelige priser. De stod bak alt fra radioer og enkle kalkulatorer til "Hi-Fi"-rack med laaange egualizere og dårlig lyd. Men for alt jeg vet så har de kanskje lagt om strategien siden 80-90 tallet? Kanskje best å være litt skeptisk likevel og la naboen teste først? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 13. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2011 Har aldri hatt noenting fra Sharp, og har heller ikke sett det hjemme hos bekjente. Er Sharp noe særlig utbredt i Norge egentlig? Har liksom ikke noe forhold til produsenten. Jeg har en sharp-TV, mye av de samme fordlene og ulempene som denne modellene, god kvalitet, og ulempene er irrelevante om man kjører en HTPC og skalerer opp på egenhånd. Har også lav input-lag. ANdre vil selvfølgelig gjøre andre prioriteringer dog. Såvidt meg bekjent er sharp en ganske stor panel-produsent også? AtW Lenke til kommentar
DanielVikan Skrevet 10. august 2011 Rapporter Del Skrevet 10. august 2011 liker bildet :3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå