Astrid E. Saltveit Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Nam-nam! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Svein Oftedal Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Skarpt og godt av selve flua, men noe midtstilt. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 12. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2011 Takk for kommentaren, Svein! Ja, jeg var også litt betenkt over at flua ble midtstillt og prøvde litt frem og tilbake med beskjæring uten å bli fornøyd - da ble det liksom litt feil med blomsten og tross alt ble jeg mest fornøyd med dette....Men sånt kan alltid diskuteres og jeg setter pris på innspillet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Ikke noe å si på skarpheten...og med exif også Ville kanskje fjernet de 2 hullene i kronbladet med spot healing brush tool,men det er små pirk. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Tror kanskje midstillinga hadde fungert dersom hele blomsten var med i bildet. Ellers er jeg uenig i at hullene burde fjernes - det er sånn virkeligheta var, og det er viktigere enn om det er estetisk penere uten hullene synes jeg. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Veldig bra Astrid:) Skarp og fin med behagelig bakgrunn. Litt midtstillt er nevnt, men jeg synes du skal være godt fornøyd med denne. Mvh Morten. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Bra bilde av flua i sitt rette miljø. En litt "rotete" prestekrage, men likevel bra at du ikke ble fristet til å beskjære tettere. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Flott skudd - skarp og fin flue. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 13. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2011 Tusen takk til alle sammen for fine tilbakemeldinger og inspirerende innspill til bildet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg