indahla Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Noen som vet om denne finnes på mp3? Virker litt søkt, men denne melodien er faktisk noe av det bedre Microsoft har laget (og da tenker jeg ikke på musikk...) Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 du kan gjøre den om til mp3 som du sikekrt vet hvordan. tror filen heter title.wav Lenke til kommentar
wil Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 tror den skal finnes på XP plata. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 jeg fant min her...wma var det vist D:WINDOWSsystem32oobeimages var for lat til å sjekke ista Lenke til kommentar
Ulan Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Noen som vet om denne finnes på mp3? Virker litt søkt, men denne melodien er faktisk noe av det bedre Microsoft har laget (og da tenker jeg ikke på musikk...) Du er gal Lenke til kommentar
indahla Skrevet 2. august 2003 Forfatter Del Skrevet 2. august 2003 Noen som vet om denne finnes på mp3? Virker litt søkt, men denne melodien er faktisk noe av det bedre Microsoft har laget (og da tenker jeg ikke på musikk...) Du er gal I know... :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå