chri-ot Skrevet 27. august 2011 Forfatter Del Skrevet 27. august 2011 Takk for tipset! hehe jeg satt med touchpaden på bussen så det gikk litt fort Når det gjelder 14 dagers fristen er det helt i orden for meg Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 27. august 2011 Forfatter Del Skrevet 27. august 2011 Det ser ut som han hopper i fallskjerm! Flott idee. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 (endret) Det var utrolig flott, og skikkelig orginalt Torbjs Denne "vinklingen" hadde jeg ikke tenkt på Endret 28. august 2011 av wasco Lenke til kommentar
wasco Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 (endret) Her kommer mitt bidrag Endret 28. august 2011 av wasco 4 Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 28. august 2011 Forfatter Del Skrevet 28. august 2011 Det var utrolig godt gjennomført!! Hvordan du fikk til det, er meg en gåte, men en + får du. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Det var utrolig godt gjennomført!! Hvordan du fikk til det, er meg en gåte, men en + får du. Takk for kommentaren Dette bildet er kommet til ved hjelp av helt vanlige vertøy og velkjente teknikker i PS. Alt utenfor "vinduet" er laget ved hjelp av pensler som kan lastets ned fra nettet Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Torbjs. Artig vinkel. Her bør vel barnevernet gi foreldra en smekk kasnkje. Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Her kommer mitt bidrag Godt gjort, teknisk og kunstnerisk. Du lykkes i å skape en fin eventyrstemning, og gutten passer perfekt inn, synes jeg. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Her har det vært veldig stille en stund Jeg legger derfor ut et bilde, og ser om det blir noen respons. Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå