Gå til innhold

Ukentlig Bilderedigerings Konkurranse


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

post-74970-0-01330000-1312740795_thumb.png

Takk for deltagelsen og takk for et artig bidrag :)

 

Her er mitt bidrag! :)

Vanskelig å få noe ut av dette bildet. Håper på et litt mindre minimalistisk bilde neste uke :thumbup:

post-151379-0-21704600-1312752452_thumb.jpg

Takk for deltagelsen

Synes bidraget ditt var utrolig kreativt og artig.

Fikk meg en virkelig god latter da jeg fikk se dette bidraget

Lenke til kommentar

Denne var vrien, så endte opp med å fylle mugga med noe grønn guff.

 

post-42788-0-87685000-1312815506_thumb.png

Takk for bidraget Håvard.

Skjønner at denne var litt vrien, skal prøve å være litt snillere neste gang :)

 

 

Her kommer ukens bilde

Håper dette blir litt enklere.

Her kan dere jo lage alt fra en skummel mørk kveld med spøkelser og gjennferd til et lyst og vakkert motiv med engler og harpespill. Eller kanskje noe helt annet. Lykke til!

post-251400-0-18113500-1312869954_thumb.jpg

Endret av wasco
Lenke til kommentar

Det vanskeligste med sånne oppgaver er å komme opp med en ide som matcher ens begrensede Photoshop-evner, synes jeg. Her er mitt svar på Wascos oppgave.

Den ble vist litt vanskelig denne oppgaven også :)

Men jeg synes ditt bidrag er utrolig bra og kreativt.

En løsning som denne hadde jeg aldri tenkt på

Lenke til kommentar

Jeg har hatt det litt travelt denne uken, så jeg har helt glemt denne oppgaven. :whistle:

Men jeg legger ved en manipulasjon av dette bildet som jeg har laget for en tid tilbake

 

Fint manipulert. Trær, fugler og farger skaper en spooky stemning. Kan ikke være gjort i en håndvending. Men det er vel fotofikling aldri...ihvertfall for dem som ikke jobber med sånne ting.

 

Men aktiviteten er litt laber her skjønner jeg. Skal jeg legge ut et bilde og se om det dukker opp noen fler som vil prøve seg denne uka ? Viktig at folk tenker at alt er lov, og at det ikke gjør noe om det er noen snodigheter i bildet. Og at redigerinsinnslaget kan være stort eller lite. Ka du trur Wasco ?

Lenke til kommentar

Jeg har hatt det litt travelt denne uken, så jeg har helt glemt denne oppgaven. :whistle:

Men jeg legger ved en manipulasjon av dette bildet som jeg har laget for en tid tilbake

 

Fint manipulert. Trær, fugler og farger skaper en spooky stemning. Kan ikke være gjort i en håndvending. Men det er vel fotofikling aldri...ihvertfall for dem som ikke jobber med sånne ting.

 

Men aktiviteten er litt laber her skjønner jeg. Skal jeg legge ut et bilde og se om det dukker opp noen fler som vil prøve seg denne uka ? Viktig at folk tenker at alt er lov, og at det ikke gjør noe om det er noen snodigheter i bildet. Og at redigerinsinnslaget kan være stort eller lite. Ka du trur Wasco ?

 

Ja, siden det bare er vi to som har bidratt denne uken, så går stafett pinnen over til deg :)

Lenke til kommentar

Da er det fritt fram for manipulering. Hva som helst.

 

Håper utgangsbildet ikke er for vanskelig å få noe ut av.

 

Husk at det går an å bruke bilder også fra nettet for å finne elementer i en komposisjon. Det er mye der som kan radbrekkes og brukes uten at man bryter rettigheter. Googles bildesøk er utmerket for å finne ting. Eller kanskje man har bilder selv, eller kanskje man ikke trenger å bruke elementer fra andre bilder.

 

Så får vi se da, om noen fler føler seg kallet denne gangen.

 

 

 

Endret av Knut Slåtta
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Samme beskjæring av orginalbildet som Christerm. Her med flodhest-utsikt.

Beklager at jeg ikke har fått komme med noe bidrag enda. Men hvis jeg får noen dager til på meg, så skal jeg se om jeg ikke får til noe :)

Hei. Ser fram til et Bidrag fra deg Wasco og foreslår at vi utvider frist med en uke. Kanskje er det en type oppgaver dette her hvor 14 dagers frist er mer passe. Og kanskje det bør være fritt fram for at bidragsytere kommer med mer enn et forslag

Lenke til kommentar

Mitt bidrag, noe seint! ; )

[/quote

Skyskraper-Bylandskapet passer godt med guttens utsiktsposisjon synes jeg. Ser naturlig ut. Men noe av vannet som synes gjennom gjerdesprinklene på venstre side er i lyseste laget ser det ut som. To alternativer: enten kutte vannet mellom gjerdeplankene slik at byen går lengre inn i bildet, eller gjøre vannet til venstre like mørkt som det til høyre. Trur eg.

Endret av Knut Slåtta
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...