la7tma Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Lenge siden jeg har rørt PS nå, men det visses nesten ikke meget bra limt inn ser nesten ikke kanten rund figurene,bra jobbet Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 I lys av fredagens hendelser, så foreslår jeg at vi lar denne ligge noen dager og tar opp tråden igjen om en ukes tid. 1 Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 25. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2011 I lys av fredagens hendelser, så foreslår jeg at vi lar denne ligge noen dager og tar opp tråden igjen om en ukes tid. Veldig trist det som har skjedd, og jeg er enig i at vi ikke bør gjøre noe med denne tråden på en stund. Lenke til kommentar
la7tma Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 enig at vi stekker fristen en uke. det har ikke vært den store traffiken. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Håper virkelig denne tråden blir aktivisert igjen. Dette er noe av det jeg liker aller mest å pussle med. 2 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Man bør ikke sette livet på pause i ukesvis pga terroren, syns vi skal starte igjen asap. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Håper virkelig denne tråden blir aktivisert igjen. Dette er noe av det jeg liker aller mest å pussle med. Det er bare å finne siste bilde (mitt) og sette i gang. Fristen blir tirsdag kl. 23:00 Man bør ikke sette livet på pause i ukesvis pga terroren, syns vi skal starte igjen asap. Jeg er ikke uenig; men jeg tror det er få som har vært innom her den siste uka. Men nå er vi igang i gjen. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 1. august 2011 Forfatter Del Skrevet 1. august 2011 (endret) Dersom det er ønskelig kan jeg bytte ut bilde i 1 post med ukens bilde? Kan ikke love at det vil skje med engang, men skal få gjort det så fort som mulig fremover Edit: leif Endret 1. august 2011 av chri-ot Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 1. august 2011 Forfatter Del Skrevet 1. august 2011 Jeg synes emne tittelen kan være litt tunglest, så tenker at ukentlig bilde-fix kan høres bedre ut? Lenke til kommentar
wasco Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Her kommer mitt resultat av lek med ukens bilde. Ikke så mye igjen av det orginale bilde Jeg vet jo ikke om det finnes noen "regler" for hvor mye en kan forandre på orginalbildet, så jeg lot fantasien løpe helt løpsk Vell - her er litt space feeling 5 Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 1. august 2011 Forfatter Del Skrevet 1. august 2011 Tøft bilde! Du spør om det finnes noen regler om hvor mye man kan fikse: Nja, bare man kan se orginalbildet er det helt greit, og bildet ditt ser vi tydelig at du har brukt orginalen så det er helt ok. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Artig vri, wasco. Og den mest populære, så da er det over til deg 1 Lenke til kommentar
wasco Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Artig vri, wasco. Og den mest populære, så da er det over til deg Takk for det:) Og jeg tar utfordringen på strak arm...... trenger bare bitte litt tid Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 3. august 2011 Forfatter Del Skrevet 3. august 2011 Grattis! Gleder meg til neste denne ukens bilde kommer opp Lenke til kommentar
wasco Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Det blir en litt vrien utfordring denne gangen Men etter som motivet er så enkelt, burde jo mulighetene være mange Jeg strekker det litt lenger og sier at etter som dette motivet er så enkelt, så åpner jeg også for at dere kan klippe ut karaffelen og eventuelt plassere den i et annet miljø. Men det er opp til dere. Lykke til Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 3. august 2011 Forfatter Del Skrevet 3. august 2011 Blir vrien denne uka, flott Dersom noen ønsker inspirasjon kan de ta turen til flickr og se bilder fra den "originale" ideen om konuransen Lenke til kommentar
wasco Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Artig med den linken. Her ser vi jo at noen har klippet ut motivet i bildet og plassert det i et helt annet miljø, så det er en mulighet. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 4. august 2011 Forfatter Del Skrevet 4. august 2011 Artig med den linken. Her ser vi jo at noen har klippet ut motivet i bildet og plassert det i et helt annet miljø, så det er en mulighet. Jaja så klart Lenke til kommentar
wasco Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Jeg forsto det slik at den som la ut ukens bilde også fikk lov til å delta... Hvis jeg har missforstått skal jeg fjerne bildet 1 Lenke til kommentar
wasco Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Hmm...ser ut som om ukens utfordring ble litt for vanskelig, eller kjedelig kanskje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå