Macklemore Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Hei, vet ikke hvor jeg skal poste dette, har nettopp brent meg på en brannmanet. er ikke spesielt plagsomt, men lurer på om noen har bra tips for å bli kvitt kløen/svien Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 12. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2011 Vet det funker, men det gidder jeg bare ikke Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Vet det funker, men det gidder jeg bare ikke Kan ikke skjønne hvorfor 1 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Saltvann lindrer. Skylle der du er blitt brent med saltvann. Kan også ta litt sand og gni litt. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 piss på deg selv Vet det funker, men det gidder jeg bare ikke Nei, det gjør det ikke, det er bare en myte. Bruk Eurax eller Xylocain som begge kan kjøpes reseptfritt på apoteket og bør finnes i ethvert hytte-medisinskap. Lenke til kommentar
MedaDwor Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Det som fungerer for meg er kald og våt jord. Det fungerer faktisk på flere ting som myggstikk, brennesler og brennmaneter. Bare bruk en spade og grav ned til ca 10cm, gni det inn og vask det bort. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 smør alo vera på brannsåret. Funker veldig bra. Har dere alo vera blomst, kan du også knekke "stilk,bladene" og bruke væsken som kommer ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå