Gå til innhold

Gode og Kule Kabinetter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HAF X og 932 Advanced er langt bedre gjennomsnittlig, kjølingen er bedre, byggekvaliteten er mye bedre, moteringsløsningene for harddisker, dvd-brennere og skjermkort er mye bedre og tåler mer. Antec er generelt ikke et voldsomt bra kjøp når konkurransen er såpass mye bedre ;)

Lenke til kommentar

Ja, men de er bigtower :p

Det er DF-85 også, DF-85 er faktisk høyere.

Hva med dette http://www.hardware.no/artikler/bitfenix_shinobi/99864 , veier bare 7kg, kan monteres mange vifter, og ser kult ut med glass på siden: ) Men er det et Miditower ?

Det vil også fungere bra, kabinett er stort sett smak og behag. Det eneste som kan ha noe å si er byggekvaliteten, der Cooler Master, Lancool, Thermaltake, Bitfenix og NZXT er over gjennomsnittet. Om du ønsker høyere byggekvalitet kan du se på Corsair, Lian-Li eller Silverstone som alle produserer kabinetter som tåler alt. Alle merkene jeg har nevnt nå holder god byggekvalitet og gode løsninger for kjøling, så bare finn et du syns ser bra ut fra en av produsentene og bestem deg for det.

Jo mer tid du bruker på å lete rundt etter alternativ, jo større er muligheten for å finne noe du liker, men samtidig blir man fort usikker.

Lenke til kommentar

Men det kabinettet jeg linket til deg veier bare 7 kg, ser stilig ut, og er sikkert lett å ta med på lan.

Men hva med https://prisguiden.no/produkt/antec-nine-hundred-55253 , Antec Nine Hundred, det kabinettet er knalltøft :thumbup:

Men jeg har lest at det er lite plass inni det, er det sant ?

Kommer det til å klare et GTX 580 ( muligens AMD 70xx hvist det kommer ut før høstferien ) ?

Takker for svarene :)

Lenke til kommentar

Leser du noe av det jeg skriver egentlig? Bitfenix Shinobi. Jeg nevnte gode produsenter av kabinetter, sier at Antec ikke har noe å stille opp med mot disse, og du overser dette og mye annet totalt.

Hva med å lese anmeldelsen av Bitfenix Shinobi selv?

Ekspansjonskort er det nok av plass til, og Shinobi kan håndtere de fleste skjermkort.

De bruker et HD 5830, som er ca 27 cm langt, jeg vil derfor tippe at alle dagens skjermkort vil passe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...