thewarclown Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Lyden på høytalerne vil ikke fungere, med mindre jeg presser ned displayet på alle kanter - rimelig hardt. Da fungerer den, under press. Etter å ha mistet tlf i bakken en gang er displayet blitt litt løst. Det ser ut til å sitte ordentlig, men det skal egentlig sitte litt tettere inn i telefonen. Ved bytting/reparasjon av displayet, vil det fikse lyden? Logisk sett regner jeg med det, men ville sjekke med folk som har peiling. Mvh Simen Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Det vil etter all sansynlighet fikse lyden ja. Hvor i landet bor du? Kunne sett på den for deg hvis du kan ta turen til Oslo. Lenke til kommentar
thewarclown Skrevet 13. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2011 (endret) Bor på Lysaker, så det er fullt mulig det. Men må drøye litt.. Har bestilt Galaxy S II, men tenkte å bytte ut glasset(displayet) og kanskje bakdekselet, sånn at jeg kan selge/gi telefonen til noen Mye hadde du tatt for hele jobben? Har fått tilbud på 800 kroner fra et firma i Arendal, altså sørlandet hvor jeg er opprinnelig fra.. Men syns det er litt mye. Endret 13. juli 2011 av dreamdev Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå