smort1 Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Sikring! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Luftig arbeidsplass.Fin dybde..mener nå "storfila" ble ett hakk skarpere.Kanskje fått med hele foten,men skjønner slikt er fort å glemme..gjør det hele tiden selv Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 12. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2011 Takker! Jau, enig med du... Skulle nok knipset flere bilder.... , men glemmer jo det stadig vekk... (alderen vettu... ) Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Et flott bilde av naturen og en uredd arbeider Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 12. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2011 Et flott bilde av naturen og en uredd arbeider Takker! Jeg med høydeskrekk syntes iallfall de var dristige... Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Godt foto av en luftig arbeidsplass for den uredde:) Synes karen er noe midtstillt, og jeg ville kanskje senket kamerastandpunktet en del for enda mer dybde utover mot Åndalsnes.? Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 13. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2011 Takker Morten! Skjønner hva du mener. Et snapshot dette (angrer på at jeg ikke tok meg mer tid), men har ikke så altfor lang vei opp dit så kanskje det blir en ny tur før de er helt ferdig med arbeidet. Iallefall så blir det ganske så spektakulære muligheter for fotografering der oppe, bl.a. en plattform ut over stupet med glassfront.... !! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg