Gå til innhold

Nokia 3310, nytt display?

JarleW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2001-10-16 12:38, JarleW skrev:

Mistet den i bakken.

JA, jeg er SIKKER på at DISPLAYET er knust og ikke bare dekselet. I dekselet er det kun en 3mm pen sprekke. Displayet ser ut som om det er tråkket på.

Hmm. da må du ha vært høyt oppe å sluppe den ned, men nei. æ hadde før ei stunn sia... heilt te æ vraka fon, du får nu bære høre dæ om:) qlt

Lenke til kommentar

Hei!

Har selv skrudd opp endel slike telefoner. Og når du allerede har ødelagt telefonen din såpass er det ikke så farlig hva som skjer. Derfor ville jeg funnet noen andre som også har en slik telefon som også er ødelagt. Kjøp da denne for en billig penge og sett inn det displayet i din telefon.

Kjøp feks på QXL eller andre steder og skru opp den "nye" telefonen og ta ut displayet. Sett det så inn i din telefon.

Vær oppmerksom på at hvis du skrur opp telefonen mister du så og si alltid garantien. Men det kan være verdt det. Koster ikke den andre telefonen mange kronene kan du spare noen hundre kroner...

Men har du forsikring på telefonen eller det går på garantine, anbefaler jeg at du prøver deg der først!

Uansett hva du gjør,

Lykke til!

Sverre

[ Denne Melding var redigert av: svas på 2001-10-23 22:55 ]

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Displayet har "knust" d.v.s sprekker. Blir det billigere å kjøpe ny telefon? Eller finnes butikker hvor man kan kjøpe nytt display billig (å bytte det selv)?

Burde ikke være vanskelig å finne en død 3310 eller en 3330(de passer om hverandre) med helt display.

Orker ikke gå inn på hvordan jeg fikk det til, men har tatt knekken på 2stk displayer på min 3330. Brukte aldrig mer en 30min på å finne et nytt for en billig penge(gratis)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...