roligvold Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Hallo i luken! Har et rett ut spørsmål her, Ene kompisen min er storrøyker på cannabis, går lett 6 til 10 tusen i mnd. Ofte tar han frem klumpen sin, svart gørr, og mekker seg en joint. Går gjerne 10-15 jointer om dagen (det jeg ser da). Både på jobb og hjemme. Selv røyker jeg ikke cannabis, eller tar andre substanser enn en drink i ny og ne. Men karen er da hyggelig han, der han sitter i sin 3 roms, har fast jobb, og gift med ei hyggelig kone. Liberal kone også. Men Hun røyker ikke selv. (de har ikke barn) . De mente det var nok av unger i Oslo fra før av. Så er spørsmålet mitt, når jeg drar til min venn og sitter og babler om livet, sport, filmer og musikk. Og om han en dag skulle få besøk av onkel? Tar de meg også da? Blir jeg evnt straffet? Eller blir det bare mye pes og avhør og et kryss på rulleblad? Jeg vil jo gjerne beholde mitt rene rulleblad da, så synd om jeg blei det. Det er jo ikke "lite" han sitter på som regel. Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Du vil trolig bli avhørt om hva du vet, men du har ikke gjort noe straffbart basert på din egen fremstilling. Lenke til kommentar
roligvold Skrevet 12. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2011 Du vil trolig bli avhørt om hva du vet, men du har ikke gjort noe straffbart basert på din egen fremstilling. Takker Man vet jo aldri hvem som følger han når det er snakk så mye handling. Lenke til kommentar
roligvold Skrevet 12. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2011 Du vil trolig bli avhørt om hva du vet, men du har ikke gjort noe straffbart basert på din egen fremstilling. Takker Man vet jo aldri hvem som følger han når det er snakk så mye handling. Kjapt innpå igjen. Om han blir stoppet i kontroll, og de finner noe i bilen hans? Hva med hans passasjerer? Samme fremgangsmåte (ja, jeg er litt redd for at hans missbruk kan ødelegge for meg de andre rusfrie vennene hans) Vi er jo alle litt usikre på når og hvor han tar jointene sine Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Det er ikke ulovlig å være med noen som røyker. Ettersom at dere også er kompiser brenner han ikke deg på bålet om snuten en gang skulle komme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå