Gå til innhold

Ny frakkdag! Og Vans..


Anbefalte innlegg

Holdt av skjønnheten i forrige uke og henta den denne uken her.

HAr lenge ønsket meg en ny frakk, men fant aldri noe jeg likte.. Frem til NÅ! Så denne på Denim Galleri, og bare måtte ha den..

Det er en marineblå frakk fra Diesel.. Fin passform og fin farge!

Noen som har sett/prøvd den?

Litt tynnere stoff, egner seg fint til vår/sommer/høst-kvelder. Og den halshetta kan man knappe av.. Genialt ;)

 

Slik ser den ut:

 

DI122D00P-503__default__1.jpg

 

På tide med nye sko også, så det ble marineblå Vans også:

 

24827020_b1.jpg

 

Kan vel ta bilde av plaggene etterhvert, da det kanskje er litt mer spennende ;)

Endret av baBuShKa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mja, ikke så langt unna ;)

Haha, kosta den virkelig så lite..?

Liker å prøve klær jeg, vanligvis.. Måtte faktisk opp en størrelse denne gangen. Men fytti, til den prisen er det jo et vanvittig bra kupp.. Fornøyd med den eller? Har fått sansen for marineblått i det siste..

Lenke til kommentar

Nei, det er en trenchcoat som igjen er en type frakk.

 

Har selv en trench fra Diesel, svart fra fjorårets kolleksjon. Ble positivt overrasket over kvaliteten faktisk, til da å være Diesel og såpass billig. Skulle gjerne hatt en beige though, så satser på en beige Burberry til høsten :p

Endret av Jottnegen
Lenke til kommentar

Mja, lurer dog på hvor mye regn de tåler.. Må vel bruke paraply, men de bør vell tåle litt.. Eller? Erfaring? :p

Beige er fint det og! Virker dog som det er flere jente"frakker" som blir laget i beige. Anyways, satser på litt kjølig vær på lørdag da.. Cruise byen med en ny trenchcoat/ljosjakke/frakk :lol:

 

Btw, føll friheten til å poste bilder av deres også ;)

Endret av baBuShKa
Lenke til kommentar

Ligner veldig på den frakken jeg kjøpte på ebay.

Den var meget pen til den lave prisen. Hvordan er kvaliteten?

 

Og pen trench du har fått deg, babushka. Prisen er vel ikke så ille den heller, hvis kvaliteten er der.

 

Passformen var veldig god ihvertfall, stoffet er ikke stivt, men mykt som silke. Den er bedre en prisen skulle tilsi, selgeren befinner seg vel i Sør-Korea, og selger massevis av andre trenchcoater også.

Eksempel 1

Eksempel 2

Lenke til kommentar

Ligner veldig på den frakken jeg kjøpte på ebay.

 

Hvor mye ble det totalt? med moms,frakt og toll :p

 

Hvordan er str? Si jeg bruker small til vanlig, går jeg får small eller Medium?

 

Jeg bruker small til vanlig, og fikk for small. Den passet veldig bra, bittelitt trang rundt skulderene, men jakken hadde perfekt lengde ellers for en slank person. Noen av jakkene selges bare i small og medium, sier noe om hvor små de er i Sør-Korea. ^^

 

Hvis du scroller deg ned på ebay, så ser du beskrivelsen, der står det lengde, bredde ved midtlinjen og bredde for skuldrene, slik at du kan måle selv og teste ut.

Lenke til kommentar

Er vel fordi asiatere er relativt små somregel. Jeg tror jeg hadde unlatt å handle så mye derfra though. Tviler på at kvaliteten er noe særlig.

 

Passformen er god og stoffet kjennes greit ut, kan ikke kommentere på holdbarheten da jeg bare har hatt den i 3 mnd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...