andreasbrun91 Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Hei! Her om dagen fant jeg ut at jeg skulle formatere min bærbare pc, og installere Windows 7 på nytt. Siden jeg ikke fikk med noen Windows 7-DVD når jeg kjøpte pcen så lånte jeg en DVD av en kompis. Jeg satte igang med stor iver, så kom jeg til det punktet der man skal skrive inn product-key. Uheldigvis for meg, så hadde den product-keyen som står på den klisterlappen under pcen blitt så slitt at den var ulesbar og det hadde jeg selvfølgelig ikke skjekket på forhånd. Så mitt spørsmål er; hva bør/kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Du kan fortsette installasjonen uten å skrive inn nøkkelen, og så har du 30 dager på deg til å finne nøkkelen før du MÅ aktivere. Du har passet på å installere samme Win7 versjon, altså Home Premium etc, som det som sto på lappen din? Har du installert Ultimate nå, og lappen din inneholder en Home Premium lisens, blir ting fort verre. Da må du trolig ut å leke pirat av ett eller annet slag. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Da må du trolig ut å leke pirat av ett eller annet slag. Eller kjøpe den versjonen du vil ha på maskinen. Husk også at key til OEM-utgave er forskjellig fra øvrige utgaver. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Det at du ikke fikk med noen recovery-DVD sammen med maskinen er fordi den har en innebygget recovery-partisjon (dersom du ikke har slettet/formatert alle partisjonene). Sjekk dokumentasjonen du fikk sammen med maskinen. Hvilket merke er det på maskinen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå