Astrid E. Saltveit Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 I hekken Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Dette bilde er virkelig noe jeg kunne ønsket å sett større.Vil nå mene dette er noe av det beste jeg har sett fra deg,så langt Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 12. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2011 Tusen takk for kommentaren, Jan Erik - veldig hyggelig å høre! Lenke til kommentar
Kåre S. Pedersen Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Finfint fanget, god formidling som gjør at jeg blir værende ved dette bildet. Et bilde som skiller seg ut, og har dette ekstra. Helt OK med bakgrunnsfarge, men skulle ønsket du hadde gjort en svak innramming (1pxl, og ikke mer enn toppen 20 i opacity). Litt mer luft til bladet under? Supert jobba ! Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 13. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2011 Finfint fanget, god formidling som gjør at jeg blir værende ved dette bildet. Et bilde som skiller seg ut, og har dette ekstra. Helt OK med bakgrunnsfarge, men skulle ønsket du hadde gjort en svak innramming (1pxl, og ikke mer enn toppen 20 i opacity). Litt mer luft til bladet under? Supert jobba ! Tusen takk for kommentaren, Kåre - den var veldig gledelig og inspirerende! Jeg er helt enig med deg i dine innspill - savnet igrunnen en liten ramme her selv uten helt å finne ut hvordan jeg kunne gripe det an og liker forslaget ditt. Jeg hadde desverre ikke noe mer å gå på under bladet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg