Gå til innhold

Counter strike er det virkelig så bra?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

altså....gameplayet i cs...er vel det som er så bra med spillet?

Selv om cs opp gjennom årene er blitt ødelagt av cheats, og idiot n00bs som ligger og whiner hver gang du dreper dem.

Selv har jeg spilt siden beta 5.2 nå, er vel litt over 2 år...og INGEN spill kan måle seg med cs :)

Lenke til kommentar

Det som er bra med cs er at det er mange kick arz servere, jeg prøvde sof 2 litt.. alle serverne som hadde bra ping sugde.. de hadde banna m4a1 og greier. Samma med MOHAAS, der er det nermest INGEN med bra ping, pluss at all den forbanna leninga er utrolig plagsom. Det eneste jeg synes kan måle seg med cs er nok DoD. Men uansett, er virkelig grafikken på cs så ille? Den er ikke fantastisk... men den suger ikke så sinnsykt heller. Men jeg må si at cs og DoD er de eneste spella jeg har prøvd som kan ta 32 folk uten å lægge. Det som er rett og slett det at CS er så enkelt... ikkeno fancy grafikk eller supre features, bare join et game og drep masse folk!!

PS. SOF 2 suger gnom!!!

Lenke til kommentar

Jeg har ikke lest hver eneste post i denne tråden, fordi jeg rett og slett ikke gidder. Det er sant som flere sier her, det finnes allerede utallige tråder om CS og dets aspekter. Det er unødvendig å opprette enda en.

Om TST kommer til å gi dere ferie tviler jeg på, for han er selv på ferie as we speak. Jeg kommer faktisk rett fra hytta hans nå. Har vært der noen dager for some R&R.. Tråden stenges, og de som vil diskutere videre må gjerne gjøre det i en av de mange trådene som allerede ligger rundt om dette emnet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...