Gå til innhold

Counter strike er det virkelig så bra?

Anbefalte innlegg

Verdens mest populære nettspill må nok være cs eller skal jeg si mod, dette har ergret meg lenge, de fins jo mange mye bedre fps nettspill enn det, feks sof 2 og b1942 er to geniale nettspill..

cs har et lyspunkt mener jeg, systemkravene er lave så hvis du har en dritt pc så er det nok det beste nettspillet.

<<<SOLDIER OF FORTUNE 2>>>

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er et mysterium for meg også. Jeg måtte ta frem CS her om dagen fordi en venninde av meg absolutt skulle spille det. Det jeg liker med det er "runde-tidene", hvis jeg kan kalle det det. Kjapt rett inn i et game og ut igjen... Men ellers synes jeg det bærer alt for mye preg av å være et spill i multiplayerens barndom, ihvertfall når det gjelder team-baserte multiplayere. Det er jo en gjeng single-playere som tilfeldigvis er på lag, no more...

Uansett, jeg fatter heller ikke hvorfor det er så populært. Greit at noen spiller det, men mange 100 000 hver dag! I don't get it...

Lenke til kommentar

det er to typer spill etter min mening. det ene er med bra grafikk og at detblir mer som å se på film en å spille. altså ikke så stor utfordring. da kan du glemme livets bekymringer å bare ha det morro.

Åsså er det der grafikk ikke har så mye å si. der hvor du blir hekta på å bli bedre. du kan sammenligne cs med tetris. tetris kan fortsatt være artig det. du blir hekta på småting.

og seff alle med pc kan spille det. det krever ikke mye maskinvare.+++

Lenke til kommentar

Helt enig Corduroy. Som sagt allerede kan ikke smak og behag diskuteres og jeg skjønner ikke hvorfor dere gidder å lage uendelig med tråder om det. Jeg synes for eksempel at spillet yatzy er kjedelig, men jeg gidder da ikke å lage tre hundre tråder om det. "Fy flane, yatzy suger, hva mener du?", "Det suger seff" "Jeg synes det ruler". JEG BLIR GAAAAAAAAL. :evil:

Lenke til kommentar

:lol:

I 90% av alle topics som startes er det alltid en som; Kan vi ikke snakke om noe annet a!

Herreguuud. Jeg er så lei av folk som absolutt går inn i tråder de synes stinker bare for å si, at det stinker... Det finnes vel lite som er mindre intrusive enn et forum. Ingen info her får du med mindre du ber om det... Hvorfor i helvete går du inn på tråden? Det er jo tydeligvis en vil diskutere CS siden han starter en CS tråd. Så lenge det ikke er OT så får det være opptil en moderator å avgjøre om et tema er OK eller ikke. Dølle tråder dør av seg selv uanset hva du/dere måtte mene om det...

Lenke til kommentar
Helt enig Corduroy. Som sagt allerede kan ikke smak og behag diskuteres og jeg skjønner ikke hvorfor dere gidder å lage uendelig med tråder om det. Jeg synes for eksempel at spillet yatzy er kjedelig, men jeg gidder da ikke å lage tre hundre tråder om det. "Fy flane, yatzy suger, hva mener du?", "Det suger seff" "Jeg synes det ruler". JEG BLIR GAAAAAAAAL.  :evil:

HeHe.. Kanskje vi skulle gjort det?? En Tråd hver dag? :lol:

Eneste problemet er vell at TST hadde gitt oss ferie...

Lenke til kommentar
Det er et mysterium for meg også. Jeg måtte ta frem CS her om dagen fordi en venninde av meg absolutt skulle spille det. Det jeg liker med det er "runde-tidene", hvis jeg kan kalle det det. Kjapt rett inn i et game og ut igjen... Men ellers synes jeg det bærer alt for mye preg av å være et spill i multiplayerens barndom, ihvertfall når det gjelder team-baserte multiplayere. Det er jo en gjeng single-playere som tilfeldigvis er på lag, no more...

Uansett, jeg fatter heller ikke hvorfor det er så populært. Greit at noen spiller det, men mange 100 000 hver dag! I don't get it...

Det er som eg skulle ha sagt det selv, det er jo et team spill men nesten ingen samarbeider.

På de seriøse team serverne på sof 2, samarbeider de fleste.

<<<SOLDIER OF FORTUNE 2>>>

Lenke til kommentar
Cs suger så det er jo ikke noe å diskutere

Hvorfor spiller mange 100 000 det hver dag da? Noe må det jo være? Jeg digger det ikke. Lurer bare på hva de ser i forhold til meg...

Selv om 50 millioner sier noe dumt, er det fortsatt dumt... :wink:

Ja, ikke sant... Jeg bare stusser noen ganger om de har catcha noe jeg ikke har.

Lenke til kommentar
det er to typer spill etter min mening. det ene er med bra grafikk og at detblir mer som å se på film en å spille. altså ikke så stor utfordring. da kan du glemme livets bekymringer å bare ha det morro.  

Åsså er det der grafikk ikke har så mye å si. der hvor du blir hekta på å bli bedre. du kan sammenligne cs med tetris. tetris kan fortsatt være artig det. du blir hekta på småting.  

og seff alle med pc kan spille det. det krever ikke mye maskinvare.+++

:woot::woot::woot:
Lenke til kommentar

oblivian: er det så myyyye bedre at forumet floodes helt over med poster om CS? At når en går inn på gamer.no så kan man kuuuuun lese om Counter-Strike? Diskuter gjerne CS, men herregud da. Dere har jo ørten tusen tråder om det. Hvorfor ikke ta opp en gammel en og fortsette der? Hvorfor jeg går inn på tråden spør du? JO! Det skal jeg fortelle deg. Jeg er så ufattelig lei av CS tråder (og jeg skal love deg at jeg er ikke den eneste) og mener at dette ta slutt. Jeg liker gamer.no fordi det er en meget bra side som inneholder det nyeste på spill-fronten. Det jeg ikke liker med denne siden for øyeblikket er alle forum-brukerene som har den trangen til å lage millioner av tråder angående CS, og "hva mener du om det?". :evil::evil:

Lenke til kommentar

Jeg mener det svært mange tråder, både her og andre steder som er j*vlig uinteressante. Men jeg er ikke så arrogant at jeg går inn på hver tråd jeg finner uinteressant og belærer de som snakket om det, hvor døllt det er det de snakker om.

Må være morsomt å følge deg en dag på din vandring blant folk og høre deg bølle alle som sitter på kafeer eller andre offentlige steder å diskuterer kongefamilien eller Irak-krigen. :lol:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...