Gå til innhold

[Løst] Hjelp til kjøp av nettbrett (E-bøker, surfing, film+)


Athey

Anbefalte innlegg

Hei!

Nå har endelig lønnen tikket inn, og jeg har lyst til å kjøpe meg et nettbrett så det hadde vært flott om noen hadde kommet med forslag!

 

Krav:

10,1" (og bra skjerm)

Bra hardware

Mulighet for tilbehør (tastatur, osv)

Android 3.X

Maks 4500,-

 

Har siklet på Asus Transformer på grunn av docking med batteri og tastatur(som er et stort pluss), men er det noen bedre alternativer der ute? Jeg liker å lese bøker, så jeg hadde tenkt å bruke nettbrettet til å lese bøker også, hvis det har noe å si.

 

På forhånd takk!

-Athey

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med Galaxy tab 10.1?

Den har ikke kommet i Norske nettbutikker enda, men det er nok like før. Flere muligheter for tastatur får den nok også nå som Android 3.1 kommer til den.

Lenke til kommentar

Nå har jeg lest meg opp litt, og har funnet ut at Tegra 3 er rett rundt hjørnet :ohmy:

Er det noen som har noen formening om når disse brettene vil komme ut i norske butikker?

Jeg venter gjerne et par måneder for femdobbel ytelse :love:

Tror nok at det tar en stund før det kommer enheter med Tegra 3. :ermm:

Tegra 2 ble lansert i starten av 2010, det tok cirka et år før det kom enheter med det.

Lenke til kommentar

Bøker er ikke noe bra på dagens nettbrett. Skjermene er ikke gode nok i sola, og de er alt for store og tunge til å kunne lese komfortabelt over tid. I tillegg er oppløsningen lav, slik at teksten ikke blir ordentlig skarp.

 

Ville heller skaffet f.eks. en Kindle om du skal lese mye bøker, koster 1150 kr om du bestiller fra Amazon.com til Norge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...