Gå til innhold

Arsenal pre-season 2011/2012

Xanman

Anbefalte innlegg

1-0, van Persie... Hvem ellers? :p

Ikke glem det fin-fine frisparket til Rosicky. Han har vært god i dag.

Og en meget god gjennombruddspasning til Gervinho minutter etter. Håper Rosicky holder på formen sin og spiller litt dypere alá Xavi i Barcelona hvis Cesc/Nasri ikke er tilgjengelige o.l.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Wilshere har tilsynelatende revet leddbåndene i ankelen. 3 måneder ute.

GoonerTalk Chris Wheatley

Jack Wilshere's injury is only a 'minor' ankle knock, according to Arsene Wenger.

Takk og lov. Kommentatorene på streamen min sa "Wilshere has done his ankle ligaments. Out for at least 3 months".

Lenke til kommentar

Fy faen for en ræva preseason. Skaper ikke en dritt, forsvaret er katastrofalt. Lurer på hva oddsen er på Arsenal utenfor topp 6? Tror jeg skal sette noen kronasjer på det.

Du glemmer at vi har vært utrolig labre i det offensive også.

Mata og en ny midtstopper inn - ja takk!

Lenke til kommentar

Fy faen for en ræva preseason. Skaper ikke en dritt, forsvaret er katastrofalt. Lurer på hva oddsen er på Arsenal utenfor topp 6? Tror jeg skal sette noen kronasjer på det.

Du glemmer at vi har vært utrolig labre i det offensive også.

Mata og en ny midtstopper inn - ja takk!

Du hopper over "Skaper ikke en dritt".

• Liker 1
Lenke til kommentar

Herregud for en katastrofal dårlig preseason. Akkurat nå er jeg like pessimistisk som Benbjo. Dette overgangsvinduet må det satses hardt på dyre og gode spillere, hvis det ikke gjøres er jeg redd vi faller utenfor det gode selskap og da blir det veldig vanskelig og komme inn igjen.

SPEND SOME FUCKING MONEY! DO SOME DEFENSIVE TRAINING! osv.

Lenke til kommentar

Herregud for en katastrofal dårlig preseason. Akkurat nå er jeg like pessimistisk som Benbjo. Dette overgangsvinduet må det satses hardt på dyre og gode spillere, hvis det ikke gjøres er jeg redd vi faller utenfor det gode selskap og da blir det veldig vanskelig og komme inn igjen.

SPEND SOME FUCKING MONEY! DO SOME DEFENSIVE TRAINING! osv.

Hvem vil ønske å komme til dette synkende skipet? Vi kommer ikke til å signere klassespillere. Det som eventuelt kommer er spillere av samme kaliber som Chamakh, Squilacci.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig har preseason mye å si. Det er mye å si på samspillet og selvtilliten til laget. Det vi så i dag var bare en fortsettelse på det elendige spillet de siste 6mnd. Fortsetter det slik kommer vi til å ligge midt på tabellen i mai.

Lenke til kommentar

New York Red Bulls - The winner of Emirates cup 2011. FInn en feil...

Begge kampene har faktisk vært helt boss. Flau over måten vi framstår, og i tillegg går Wenger ut å sier han er fornøyd med de to siste kampene. Ser han noe jeg ikke ser? For jeg ser ikke shit.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Slapp av folkens. Hadde noen ærlig talt brydd seg om vi vant Emirates Cupen? Før denne turneringen hadde vi vunnet Emirates Cupen tre av fire ganger, og likevel vant vi ikke noen troféer som betyr noe i de følgende sesongene. Resultatene i pre-season betyr nada. Hele poenget med pre-season er å komme i form og å identifisere mangler i laget. Begge deler har vi nå oppnådd. Nå gjenstår det bare å reparere feilene i laget før sesongstart. Spillerne har allerede øvd inn nye taktikker for defensive og offensive dødballer, og Wenger har uttalt flere ganger at han er ute etter forsterkninger.

Lenke til kommentar

Slapp av folkens. Hadde noen ærlig talt brydd seg om vi vant Emirates Cupen? Før denne turneringen hadde vi vunnet Emirates Cupen tre av fire ganger, og likevel vant vi ikke noen troféer som betyr noe i de følgende sesongene. Resultatene i pre-season betyr nada. Hele poenget med pre-season er å komme i form og å identifisere mangler i laget. Begge deler har vi nå oppnådd. Nå gjenstår det bare å reparere feilene i laget før sesongstart. Spillerne har allerede øvd inn nye taktikker for defensive og offensive dødballer, og Wenger har uttalt flere ganger at han er ute etter forsterkninger.

Spillerene hadde fått selvtillit. Akkurat nå er de blottet for selvtillit og vi ser ingen forbedringer fra det laget vi så fra slutten av februar. Det laget hadde kjempet om nedrykk dersom samme form hadde startet på begynnelsen av sesongen.

Lenke til kommentar

Leste du statistikken Torstein postet?

JamesMawFFT James Maw

Importance of pre-season results: Spurs in 2008 = WWDWWWWW - season stars - LLDLDLLL. Chelsea in 2010 = WLLLL - season starts - WWWWW

Det du sier stemmer dessuten ikke, og det har jeg sagt før. Ser man på tabellen fra og med 20. februar ligger vi omtrent midt på tabellen. Det er uansett en helt latterlig tankegang, da det er resultatene gjennom hele sesongen som betyr noe, og stallen vår er mer enn god nok for en topp 4-plassering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...