Gå til innhold

Arsenal pre-season 2011/2012

Xanman

Anbefalte innlegg

Ok kamp, men jeg er litt bekymret for sesongen mtp på forsvaret. Det kommer ikke til å bli bedre. At wenger sier at han ser på en forsvarsspiller tror jeg bare er slik at han kan ha en unnskyldning senere som så mange ganger før. Så lenge det ikke kommer inn en venstreback av kvalitet kommekommer det til å renne inn med baklengs også denne sesongen.

Jeg håper at wenger tør å bruke Gervinho fremover. Chamakh må ikke spille hvertfall. Forferdelig svak også i dag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må si jeg liker hvordan Gervinho spiller. Setter fart, slår direkte innlegg i farlige posisjoner. Nasri hadde definitivt sakta ned tempoet der og slått ballen ut til en midtbanespiller i stedet for et innlegg. Me gusta.

Nasri was bloody awful, more penetration from an ice-cream dildo.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Håper virkelig at vi selger Nasri nå. Han er helt klart uncommited, og han er heller ikke så forbanna god at han fortjener £115k i uka. Han har utsøkt teknikk, er god til å holde på ballen og har en veldig brukbar skuddfot, men han er ikke i stand til å penetrere.

Vi trenger giftige og hurtige kantspillere som Gervinho og Walcott hvis vi skal være like målfarlige og kontringsdyktige som vi var for noen år siden. Det er ikke mulig å sentre seg i gjennom forsvaret når vi spiller mot godt defensivt organiserte lag som Stoke.

Nasri er heller ingen sentral playmaker. Når man spiller i den rollen, skal man alltid være tilgjengelig for medspillerne, men Nasri foretrekker å sentre ballen, for så å gå på et håpløst løp inn i boksen hvor ingen kan nå ham. Dette fører gang på gang til unødvendige balltap.

Nasri er en enormt talentfull spiller, men han er en spillertype vi egentlig ikke har behov for i stallen vår. Selg ham heller for £20m nå og hent inn Mata som erstatter, enn å la ham spille denne sesongen mot sin egen vilje for så å la ham gå gratis om et år. Mata er imo et bedre valg på venstrekanten, og Ramsey er et bedre valg sentralt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...