Benbjo Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Flaut at possession er 50-50. Pasningkvaliteten vår er ræva. Jenkinson og Ryo er ikke gode nok. Walcott har vært flaut dårlig også. Etter 20 min altså. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 13. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2011 Herregud, Benbjo. Spar sutringen din til sesongstart i det minste. 5 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 (endret) Sutring? Det er observasjoner... On the positive side, Vermaelen, Kos og Wilshere har vært bra. Endret 13. juli 2011 av Benbjo Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 13. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2011 Det er en treningskamp, ffs. Jenkinson har forøvrig vært strålende defensivt. Arsenal player funker igjen nå, forresten! 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Arsenal player er oppe og går nå hvertfall. Spiller ingen rolle om det er treningskamp. Når spillerene gjør de samme feilene igjen og igjen så sier det mye om hvordan de kommer til å spille hvertfall første halvdel av sesongen. Se på Gibbs f.eks. Fortsetter han slik han gjør kommer vi til å slite med venstresiden. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 (endret) Gibbs fortsetter der Clichy slapp, ser jeg. edit: Imponerende av Theo. Endret 13. juli 2011 av Vestaa Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 For en pasning av Ramsey. Vela-esque lobb av Walcott. Flott! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 13. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2011 Ah, herlig! Fantastisk pasning av Rambo. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 (endret) Blir interessant å se hvor mange mål vi scorer i den perioden på 3-4 mnd der RvP er skadet. Chamakh er så ufattelig lat og dårlig at jeg ikke har ord. Pause: Ryo og Walcott har tatt seg en del opp. Ramsey var bra. Wilshere var bra. Verms og Kos virker solide. Gibbs og Chamakh jevnt over de dårligste på banen i denne omgangen. Endret 13. juli 2011 av Benbjo Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 13. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2011 Hvordan i alle dager kan du kalle det der en dive, Benbjo? 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Hvordan i alle dager kan du kalle det der en dive, Benbjo? Vil se reprisen igjen, men for meg ser det ut som at spilleren ikke er borti Wilshere. Er straffe av typen Eduardo fikk mot Celtic og Rooney fikk mot oss. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 13. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2011 (endret) De viste nettopp reprisen på Arsenal Player. Soleklar straffe. Regner med at du er enig når du får sett reprisen igjen. Edit: http://www.youtube.com/watch?v=IiixIQV66UE Endret 13. juli 2011 av Le Professeur 1 Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Gleder meg til å se Frimpong. Forøvrig kjipt å se Denilson i Arsenal-drakt, håper dette er siste gang. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Gleder meg til å se Frimpong. Forøvrig kjipt å se Denilson i Arsenal-drakt, håper dette er siste gang. Og det første han gjør er å drite seg ut. Denilson altså. Skjønner virkelig ikke hvorfor han ikke ble etterlatt på Colney.. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Gleder meg til å se Frimpong. Forøvrig kjipt å se Denilson i Arsenal-drakt, håper dette er siste gang. Og det første han gjør er å drite seg ut. Denilson altså. Skjønner virkelig ikke hvorfor han ikke ble etterlatt på Colney.. Fordi han kommer til å spille en rolle i laget neste sesong som backup for Song. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 HVA?!?! Det der har jeg aldri sett før! Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Når Vela først skårer så gjør han det med stil. Elsker de chippene han har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå