Xanman Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Arsenal pre-season 2011/2012 Terminliste: 13. juli: Malaysia XI - Arsenal 16. juli: Hangzhou Greentown - Arsenal 23. juli: FC Cologne - Arsenal 30. juli: Arsenal - Boca Juniors 31. juli: Arsenal - New York Red Bulls 6. august: Benfica - Arsenal Players to watch: Ryo Miyaichi Etter et svært imponerende utlån i Feyenoord, har Ryo nå blitt med Arsenals førstelag på turne i Malaysia og Kina. Han har allerede rukket å vise seg frem på trening, og ryktene sier at han har hatt et kappløp med Theo Walcott som endte uavgjort. Wenger virker desperat etter å sikre en arbeidstillatelse for denne gutten, og i løpet av pre-season kommer han forhåpentligvis til å vise hvorfor. Gervinho Etter ukesvis med spekulasjoner, skrev Gervinho endelig under for Arsenal på torsdag etter en fantastisk sesong for Lille i Ligue 1, hvor han ble den eneste spilleren som nådde tosifrede antall mål og assists. Med sin eksplosive fart, slepne teknikk og målteft vil han bli en spennende spiller å følge i pre-season. Kanskje vil han til og med vise at han er klar for å starte sesongen som førstevalg på høyrekanten. Carl Jenkinson Årets første signering var et ukjent navn for mange. 19 år gamle Carl Jenkinson er kanskje ikke kjent som et av balløyas største talenter enda, men noen imponerende prestasjoner for Charlton forrige sesong overbeviste Wenger om at dette var en gutt med potensial. Jenkinson er en hardcore gooner fra en familie av Arsenal-supportere. Han har flere ganger uttalt hvor stolt han er av å endelig få sjansen til å oppnå drømmen sin om å spille for Arsenal. Unggutten kommer til å jobbe beinhardt i pre-season for å vise seg frem for Wenger. 2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Malaysia XI faktisk. Når går kampen? Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 14:45 norsk tid. Gleder meg til å se Ryodinho. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Tenkte jeg skulle slenge inn den her her: DarrenArsenal1 Darren Fans in Malaysia reporting #arsenal setting up in training with Nasri through middle and Ryo on left wing Håper dette laget starter i morgen: Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Irriterende at ikke TV2 PL har sikret seg noen av arsenal sine treningskamper. Men de går vell på ATV eller arsenal player som de kaller det for nå..? Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Irriterende at ikke TV2 PL har sikret seg noen av arsenal sine treningskamper. Men de går vell på ATV eller arsenal player som de kaller det for nå..? Jepp. Bortsett fra Emirates Cup kampene går alle preseason kampene på Arsenal Player. Hvis man er Red member så har man Arsenal Player inkludert i abonnomentet forøvrig Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 13. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2011 Laget: Wojciech Szczesny Carl Jenkinson - Laurent Koscielny - Thomas Vermaelen - Kieran Gibbs Aaron Ramsey - Alex Song - Jack Wilshere Theo Walcott - Marouane Chamakh - Ryo Miyaichi Herlig! Gleder meg virkelig til å se Ryo og Jenkinson i aksjon. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Laget: Wojciech Szczesny Carl Jenkinson - Laurent Koscielny - Thomas Vermaelen - Kieran Gibbs Aaron Ramsey - Alex Song - Jack Wilshere Theo Walcott - Marouane Chamakh - Ryo Miyaichi Herlig! Gleder meg virkelig til å se Ryo og Jenkinson i aksjon. Hadde håpet at Frimpong skulle starte fremfor Song her mtp. spillestilen, men uansett et meget artig lag. Miyaichi og Walcott må vel være de raskeste spillerene et lag noensinne har stilt opp med på hver sin kant forøvrig? Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Morsomt lag. Regner med det blir en del bytter ved pause. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Noen andre som sliter med Live på Arsenal Player? Fikk først bilde om at showet startet 13:30, men når jeg skulle trykke på HD så fikk jeg application error og etter så laster ikke Live spilleren i det hele tatt.. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 13. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2011 Du er ikke den eneste. Sykt irriterende. Håper de fikser det før kampen starter. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 13. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2011 Takker for stream! @DarrenArsenal1: Called Arsenal, here was what im told ''We cant even get on it here in the box office, so just keep trying'' Herregud. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 (endret) Fail, får spørre om pengene tilbake. Endret 13. juli 2011 av Benbjo Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Takker for stream! @DarrenArsenal1: Called Arsenal, here was what im told ''We cant even get on it here in the box office, so just keep trying'' Herregud. Bare hyggelig Haha så det selv. Så latterlig at det ikke finnes ord for å beskrive det egentlig.. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Takk Stefan. De nye draktene ser jo ikke så aller verst ut. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Stream er fy, og innlegg med linker til slike slettes.Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Takk Stefan. De nye draktene ser jo ikke så aller verst ut. Ser alltid mye bedre ut når spillerene har de på og er ute på gresset Hjalp en del med mørkeblå shorts forøvrig. Hadde de vært lyseblå hadde det vært krise Forøvrig: Arsenal Arsenal.com by ashburton_grove Anyone having problems watching the game on Arsenal Player, we're experiencing technical difficulties that we are trying to fix Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Jeg kommer ikke inn på Arsenal.com engang. Litt irriterende, for pre-match showet var kult, før jeg datt ut. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Wilshere diver, Ramsey setter straffen. Flott Wilshere, er det vits å dive i en preseason match? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå