Portec Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Hei! Jeg har en idê til en Iphone app. Jeg har ingen erfaringer om hvordan det er mulig å lage en app til Iphone, eller hvilket program jeg må laste ned for å lage den. Det eneste jeg har, er en ide til appen som jeg vet at folk har bruk for, men som ingen har verken tenkt på, eller laget. Noen som har noen forslag om hvordan jeg skal gjøre dette?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 http://howtomakeiphoneapps.com/ Lenke til kommentar
TheXboxFreek Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Tror du må laste ned et program fra Apple.com som koster 500 kroner i året Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Du må være registret iOS utvikler for å få lov til å lage og laste opp applikasjoner til AppStore. Du må dessuten eie en Mac, da SDK'en (software development kit) til Apple kun støtter Mac baserte enheter. Du må også betale en årlig avgift til Apple. Da får du til gjengjeld mulighet for å emulere applikasjonene dine (både for iPhone, iPod og iPad) og tilgang til tidligere iOS utgaver for å nevne noe. Les mer her. http://developer.apple.com/programs/ios/ Og lykke til med applikasjonen. 1 Lenke til kommentar
Ole360 Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) Som sagt over meg må du ha en Appel pc, du kan(vet ikke om det er flere som du kan bruke) bruke programmet Xcode, det er gratis tror jeg... Har hat idè`r selv og sett på youtube osv, der brukte dem Xcode. Endret 3. august 2011 av Ole360 Lenke til kommentar
xzhat Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Du må registere deg i apple developer program, som koster 500kr i året. Det er alt du trenger, Xcode er gratis. Du må forøvrig ha mac, eller eventuelt kjøre det i VMware. Jeg lager apps med mac vmware,xcode og et rammeverk som heter Nimblekit.. slik at jeg kan lage native apps i javascript i stedet for objective-c. Lenke til kommentar
helleik Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Hei, som en start kan du prøve ut http://www.appsmakerstore.no der kan du designe og lage apps med mange forskjellige funksjoner - du trenger ikke dypere teknologisk innsikt. Det er også mulig å bli partner og tjene penger på og selv levere apps. Lenke til kommentar
bejon Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Hei! Jeg har en idê til en Iphone app. Jeg har ingen erfaringer om hvordan det er mulig å lage en app til Iphone, eller hvilket program jeg må laste ned for å lage den. Det eneste jeg har, er en ide til appen som jeg vet at folk har bruk for, men som ingen har verken tenkt på, eller laget. Noen som har noen forslag om hvordan jeg skal gjøre dette?? Det litt avhengig av hva du har tenkt appen skal inneholde. Veldig enkle ting kan du lage app av ved bruk av appsgeyser.com. Gratis og passer Android og iPhone og der kan leses innstruks om hvordan nå markedet både i iPhone og Google Play. Det finnes bedre alternativer, men dette kan koste, og det er usikkert om det passer til det du tenker å bruke den til. Sjekk ut www.hvordanlageenapp.ioslo.info hvor du (ved å legge inn emailadressen) kan få en gjennomgang på video. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå