Gå til innhold

Smarttelefon til ca. 5000!

Anbefalte innlegg

Hei! Min iPhone 3GS ble nylig stjålet og jeg har nå omsider fått penger tilbake fra forsikring!:D Det betyr naturligvis at jeg skal kjøpe en ny telefon :)

Har da som sagt fra før av brukt iPhone og er forsåvidt vant til operativsystem osv. men jeg ser ikke på dette som et stort problem...

Har naturligvis sett på noen forskjellige typer og tror jeg har endt opp med Samssung GSII...

Men har sett flere som anbefaler folk til å vente til august til Samsung hercules, men klarer ikke helt å finne lanseringsdatoer... spørsmålet er vel da om jeg skal S2 nå, elelr om jeg skal vente litt på hercules eller om jeg skal vente enda lengre på iPhone 5...

Trenger råd og tips! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Fikk også 5000,- igjen for min stjålne iPhone4 nylig, jeg har valgt og vente på iphone5 (står på venteliste) ettersom jeg foretrekker iOS etter en fair dose med Androdrid( :tease: ).

Det går egentlig på personlig preferanse, men de 2 kandidatene du nevner med Android er absolutt gode telefoner, men ville anbefalt deg og ha testet dem en del ut, iallefall når du har noe å sammenligne med.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Tror du umulig kan si at Hercules er bedre enn iPhone5 foreløpig, da all spesifikasjoner kun kommer rett fra ryktebørsen.

Hercules blir nok noen hakk hvassere enn S2, men så er den noe måneder nyere.

Legg også merke til at Hercules høyst sannsynlig kommer med 4,5" , noe som snart minner mer om enn tablet enn en mobil, så på det viset er nok kanskje mer aktuell (selv om den også er stor).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...