allstar2011 Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Etter fire år med noe som ligner mer og mer på en traktor er det på tide å bytte ut laptopen. Har hatt et siemens 17" vidunder som vel må sies å ha gjort nytten sin. 3-4 taster er borte, den brenner snart klærne mine, veier godt og vel 5 kg o i det hele tatt. Ganske triste tilstander. Så da er spørsmålet, jeg trenger ny, har noen noen anbefalinger? Følgende preferanser: -Prisklasse 6-7000. (kan strekke meg noe, men rundt der). -15,4" -Numlock taster -HDMI utgang -Minimum 500GB harddisk -Gjerne gode høytalere. Den jeg har nå har noen fantastisk gode høytalere, og det er kjekt når man bare skal ta en pils eller to på terrassen. (Slippe tilkobling og mas). -Design mindre viktig, men trenger ikke se ut som den er kjøpt på BRIO. -Skal være PC. (Ikke at man får Mac til den prisen, men likevel). Skal brukes til: -Generell nettsurfing, dvs facebook, nett-tv og diverse. -Noe spilling, men ingenting spesielt avansert. -Mediasenter(muligens) Setter kjeempepris på tilbakemeldinger!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå